My HIVE introduction post!

My HIVE introduction post!

Hello everyone! My name is Utintlwin.
My mind is always clear and happy.(Hence the user ID @kokyi).

I forgot to write an intro post.
The person who encouraged me to write the intro post was my friend @lovesniper.

img_0.14451089824293997.jpg

I recently arrived in Hive.
I used to write letters for steemit. This has not been done for a long time.

My hobby is cooking.
Because the cook eats well.
( I'm joking)😆😆😆

img_0.3244073659820953.jpg

I am a Burmese living in Myanmar.
Myanmar is good for fun.
It is good to live.
But it is not good to be happy now
Because the military has seized power.
There are wars and there is covid-19 disease.
I did not dare to go out.
So I want to spend time on the Hive platform.

I also like to take photos.
But I do not dare to go out and take pictures of beautiful landscapes.
I took these photos while I was traveling.
For now, I will cook at home.
I will write letters about recipes.
Please reward me.
( I'm joking)😁😁😁

img_0.9642001957127203.jpg

In the next few days, we will post traditional Burmese recipes.

God bless you all.

thank you very much.

Photo:@kokyi
Author:@kokyi

ကျွန်ုပ်၏ HIVE မိတ်ဆက်ပို့စ်

အားလုံးမင်္ဂလာပါ! ကျွန်တော့်နာမည် Utintlwin ပါ။
ကျွန်တော့စိတ်ကအမြဲကြည်လင်ပြီးပျော်ရွှင်နေတယ်။ (ထို့ကြောင့် user ID @kokyi)

Intro post တစ်ခုရေးဖို့မေ့နေတယ်။
ကျွန်တော့် intro post ကိုရေးဖို့အားပေးတဲ့သူကကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း @lovesniper ပါ။

ကျွန်တော်မကြာသေးခင်က Hive မှာပိုစ့်တခုတင်ခဲ့တယ်။

ဟိုတချိန်က steemit မှာစာတွေရေးခဲ့ဖူးတယ်။ ဒါကိုလည်းမလုပ်ဖြစ်တာကြာပြီ။

ငါ့ဝါသနာပါတာကဟင်းချက်တာ။
ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ချက်ပြုတ်တဲ့သူကကောင်းကောင်းစားရတယ်လေ။😂😂😂
( နောက်တာပါ)

ကျွန်ုတော်သည်မြန်မာနိုင်ငံမှာနေထိုင်ပြီးမြန်မာနိုင်ငံသားတစ်ဦး ဖြစ်ပါသည်။
မြန်မာနိုင်ငံကပျော်ဖို့ကောင်းတယ်။
နေရတာလည်းကောင်းတယ်။
ဒါပေမယ့်အခုပျော်ဖို့မကောင်းပါဘူး
ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့စစ်တပ်ကအာဏာသိမ်းလိုက်ပြီး
စစ်ပွဲတွေရှိသလိုကိုဗစ် -၁၉ ရောဂါလည်းရှိတယ်။
ငါအိမ်အပြင်မထွက်ရဲဘူး။
ဒါကြောင့်ငါ Hive ပလက်ဖောင်းပေါ်မှာအချိန်ဖြုန်းချင်တယ်။

ဓာတ်ပုံရိုက်ရတာကိုလည်းကြိုက်တယ်။
ဒါပေမယ့်ငါအပြင်ထွက်ပြီးလှပတဲ့ရှုခင်းတွေကိုဓါတ်ပုံမရိုက်ဝံဘူး။
ငါခရီးသွားနေစဉ်ဒီဓာတ်ပုံတွေကိုငါရိုက်ခဲ့တယ်။
လောလောဆယ်ငါအိမ်မှာချက်ပြုတ်မယ်။
ဟင်းချက်နည်းတွေအကြောင်းငါစာတွေရေးမယ်။
ကျေးဇူးပြုပြီးငါ့ကိုဆုချပါ။
( နောက်တာပါ)😆😆😆

လာမယ့်ရက်အနည်းငယ်အတွင်းမှာမြန်မာ့ရိုးရာချက်ပြုတ်နည်းတွေကိုတင်ပေးပါ့မယ်။

သင်တို့အားလုံးကိုဘုရားသခင်ကောင်းချီးပေးပါစေ။

ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်။

Photo:@kokyi
စာရေးသူ@kokyi

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency