Подготовка 🥊🥊🥊 #Подготовка 🥊🥊🥊

Добър ден на всички в HIVE.Не съм качвал от няколко дни ,защото още разучавам приложението .

Реших днес да ви покажа част от подготовката ми за последното ми състезание🔥🔥🔥 ,за жалост се контузих последния ден преди мача .Ето и малка част от тази подготовка :

Това е снимка от началото на подготовката ми ,в Бургас с едни от най-добрите спортисти в българския кикбокс и бокс .
img_5297.jpg

Тук се преместихме за две седмици във Варна ,защото приятелката ми е от там и трябваше да свършим някои задачи
img_5939.jpg

Тук вече съм на последната седмица от подготовката ,тотално изпит от свалянето на килограми .Това е кадър от лагера ,които проведохме с легендите на световния кикбокс Питър Аертс и Семи Шилт в София - Арена Армеец .Лагерът беше чудесен ,изиграхме доста рундове спаринги и научихме нови техники ,определено беше един голям плюс .Беше доста изтощителен ,но с 3 тренировки на ден няма как да е друго 😀
img_6473.jpg

А това е моят отбор 👊👊👊
img_6173.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency