My first entry to Hive

Здравейте, казвам се Венцислав, на 23 години от Горна Оряховица.

Hello, my name is Ventsislav, 23 years old from Gorna Oryahovitsa.

Разбрах за платформата от @koychev22 с когото играем заедно в един футболен отбор.

I found out about the platform from @koychev22 with whom we play together in the same football team.

Живея в град Горна Оряховица, който се намира във Великотърновска област. Работя като помощник локомотивен машинист в „БДЖ - Пътнически превози”. През свободното си време ходя на фитнес, играя футбол, а също така обичам природата и разходките. Харесвам да правя снимки.

I live in the town of Gorna Oryahovitsa, which is located in the Veliko Tarnovo region. I work as an assistant locomotive driver in "BDZ - Passenger Transport". In my free time, I go to the gym, play soccer, and I also love nature and walks. I like taking pictures.

В профила си ще ви показвам интересни места и забележителности, които посещавам.

In my profile I will show you interesting places and sights that I visit.

Facebook

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
29 Comments
Ecency