"Изкуството да подаряваш" - "El arte de regalar" - "The art of gifting" {BG}~{ES}~{EN}



"Изкуството да подаряваш" /Български/



Здравейте Hive приятели 😊 Нова седмици нов късмет и ново предизвикателство от @projectmamabg.Супер интересна е темата тази седмица за мен,мислих за неща които аз съм подарявала или получвала.Аз обичам повече да подарявам от колкото да получвам,чувствам се неудобно като получавам, не знам защо 😂 За мен материалните неща не са толкова важни, колкото е важен жеста.Подарък за които ще говоря не е за хубав повод... но жеста които ми направи тази скъпа за мен жена беше много голям и много се радвам,че го притежавам и всеки ден той е с мен.Това е един ключодържател може би всеки ще си каже какво толкова,но за мен значи много.Преди имах много ключодържаели повече от колкото ключове.Всеки един е от различни точки на света от различни приятели,всичките си ги пазя,но просто не ги нося.Този е специален ❤ Той беше на един приятел които вече не е сред нас за жалост а беше прекрасен и добър човек.. Добрите хора винаги си отиват рано за съжаление. Как го получих един дет когато отидохме да видим майка му и тя извади една кутия с негови ключодържатели и каза да си изберем по един да имаме за спомен от него и аз си избрах този. И от този момент той е с мойте ключове и винаги е с мен ❤ Много хора са ме питали от къде е и са иска ли да им го подаря,но няма как той е много специален и скъп за мен ❤ Надявам се поста да ви е харесал 😊

img_0.6438143369305583.jpg

img_0.1614652219623246.jpg



"El arte de regalar"/Español/



Hola amigos de Hive 😊 Nueva semana nueva suerte y nuevo reto de @projectmamabg.Tema súper interesante esta semana para mí,estuve pensando en cosas que he regalado o que he recibido.Me gusta más regalar que recibir,me siento incómoda cuando recibo,no sé por qué 😂 Para mí las cosas materiales no son tan importantes como el gesto.El regalo del que voy a hablar no es para una bonita ocasión... pero el gesto que me hizo esta querida mujer fue muy grande y estoy muy contenta de tenerlo y que cada día me acompañe.Es un llavero quizás todo el mundo dirá que no es para tanto,pero para mí significa mucho.Antes tenía muchos llaveros más que llaves. Cada uno es de diferentes partes del mundo de diferentes amigos,los guardo todos,pero simplemente no los uso.Este es especial ❤ Es de un amigo que ya no está con nosotros por desgracia y era un hombre maravilloso y bueno.La gente buena siempre se va pronto por desgracia. Cómo lo conseguí un dia cuando fuimos a ver a su mamá y ella sacó una caja de sus llaveros y nos dijo que eligieramos uno para tenerlo como recuerdo de él y yo elegí este. Y desde ese momento está en mis llaves y siempre está conmigo ❤ Mucha gente me ha preguntado de dónde es y si se lo quería regalar,pero ni modo es muy especial y querido para mí ❤ Espero que os haya gustado el post 😊

img_0.6438143369305583.jpg

img_0.1614652219623246.jpg



"The art of gifting" /English/



Hi Hive friends 😊 New week new luck and new challenge from @projectmamabg.Super interesting topic this week for me,I was thinking about things I have given or received.I like more to give than to receive,I feel uncomfortable when I receive,I don't know why 😂 For me material things are not as important as the gesture. The gift I am going to talk about is not for a nice occasion...but the gesture this dear woman made to me was very great and I am very happy to have it and that every day it accompanies me.It is a keychain maybe everyone will say it is not that much,but for me it means a lot.I used to have many keychains more than keys. Each one is from different parts of the world from different friends,I keep them all,but I just don't use them.This one is special ❤ It's from a friend who is no longer with us unfortunately and he was a wonderful and good man.Good people always leave soon unfortunately. How I got it one day when we went to see his mom and she pulled out a box of his key chains and told us to pick one to have as a memento of him and I picked this one. And since that moment it's on my keys and it's always with me ❤ Many people have asked me where it's from and if I wanted to give it to them,but anyway it's very special and dear to me ❤ Hope you liked the post 😊

img_0.6438143369305583.jpg

img_0.1614652219623246.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency