Из Карталските Гори

Здравейте и Честита Баба Марта !!! 🇧🇬🇧🇬🇧🇬

Понеже от скоро станах много неактивна което изобщо не е хубаво , сега след работа намерих време да ви споделя вчерашният ми ден сред природата .

Ето от тук започна нашата разходка с Бруно , заедно с разбойника Чико , съседското момиче Дидка и нейното кученце Ричи .


Времето не беше кой знай колко слънчево , след като се качихме на стрелбището , където се чакахме с @iliyan90 и Гуру видяхме колко е облачно . Но това не ни спря да продължим към водопадите .



След като слезнахме на втория водопад започна веселбата . За момент ми се искаше да е лято и аз като кучетата да се плискам в поточето , да бъда дори под скромното ни водопадче .



Ето и опита ми да се снимам сама 😀


На връщане решихме да минем през пътека непозната за нас . Натъкнахме се на много интересна дупка и добре че беше @iliyan90 за да я снима , защото аз изпитах голям страх като я видях . Имах чувството че ще пропадна там .


Ето го и чукат на @iliyan90 😀🙏


Лека и спокойна вечер на всички 🙏

П.С. @iliyan90 относно дупката започнах и аз като Димитрис да си мисля,че някой може и да е намерил нещо там 😀

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency