Firt day of my transformation

Здравейте на всички в българската група на Хайв. Днес започнах моят първи ден от моята трансформация 😉
От днес започвам активно да тренирам, да живея и да се храня здравословно за да влизам във форма за предстоящия втори полу сезон от първенство в селската лига.

Сега съм 67 килограма ще видим по време на процеса дали ще отслабна или кача.

Днес ми беше изключително трудно защото не съм тренирал отдавна и ще ми бъде много трудно да вляза отново в форма, но имам голяма мотивация затова се надявам да се получи.

Следвайте ме и нека заедно да видим резултати от този дълъг и труден процес който ми предстои.
Stay strong 💪💪💪

Приятна вечер на всички и благодаря че се спряхте на поста ми. Thank you for stopping by my post today!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
16 Comments
Ecency