Day 2 of my Trasformation

Здравейте на всички в българската група на Хайв надявам се, че всички сте добре.
Днес отново ще направя един пост свързан с моята трансформация.

Продължавам усилено с тренировките всеки ден, редовен съм всеки ден в фитнеса, тренирам неуморимо защото съм си поставил цел да вляза в форма.

Имам си личен треньор на който разчитам да ми помогне много
да ми дава полезни съвети с тренировките.

Признавам че съм позагубил форма и мускулната треска в доста силна но няма да се предавам - Само на пред 💪💪

Качвам тази снимка по желание на @tiger85 която поиска да я кача за да покажа на всички как изглежда преди трансформацията ми и след това ще кача как ще изглеждам след нея 😉🤗😅😅
Надявам се по добре от това...

Аз отивам да си почивам и да се готвя за сутрешната ми тренировка.
Пожелавам на всички приятна вечер от мен.
Thank you for stopping by my post. 🙏

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now