Да обичаш ....

Здравейте Здравейте
Нямаше ме известно време бях отделена от социалните мрежи и света на комуникациите като цяло
Потопих се в една приказка на вълшебства и енергии които завладяха сърцето и ума ми по един необясним начин 🙏

IMG-198372c3df3acd9974dff6b84c93969b-V.jpg

Потопих се в едно пътуване към планината извисена и наречена гордо с името Мусала
Това пътешествие което протече два дни на мен ми се стори като един живот
Живот в който никога за нищо
не бързах и просто съществувах
Осъзнах че най-ценното е да си тук и сега няма нищо по-важно ....

IMG-c4aff522c7be62dd430d8453209b83c3-V.jpg

Разполагам само с настоящето и само то ме интересува
Ако можеш никога да не излизаш от настоящето..ще бъдеш един наистина щастлив човек...🙏
Светът говори на много езици от теб зависи дали ще отвориш сърцето си за този език който ти подсказва как да изживееш своята лична реалност..

IMG-8a939b738b538c3d81dc72cbc9052a1b-V.jpg

Обичай усмихни се дари щастие на света дори и просто с една невинна усмивка към дамата която сутрин ти дава кафе с кифличка ...
Дори и тя е фактор за твоето щастие защото без кифличка и кафе утрото не би било същото нали??
А ти със тих глас да и придумаш Добро утро
Как сте в този прекрасен ден
Няколко думи а всъщност всичко от което се нуждаеш за да се усмихнеш 🤫

IMG-582f0a68c5ab6c959f4953aee72f77cd-V.jpg

Всичко е енергия приятели
Изпращайте така енергия която искате да ви се връща
Обичай за да те обичат
Лично аз прегръщам дори и вятъра защото вместо да жули буските ми той развява косата ми толкова прецизно че понякога нямам нужда дори и да мисля за прическа хаха

IMG-dec6af924faab91989d2653073998d0d-V.jpg

Да обичаш живота си
Да обичаш това което правиш
Това означава да живееш своята лична свобода
Да обичаш не е слабост
Това е дар който те учи да трептиш на една честота която се нарича алфа честота
Искренна и чиста като сутрешна роса
Забравяш за принципи стени около себе си и това какъв е бил света преди и как те е наранил
Понякога в труден момент съм си задавала въпроса
"Защо на мен?"
"Защо аз?"
"С какво го заслужих?"
Но после се обръщаш към себе си и разбираш че проклятието което те е надвиснало всъщност е дар..🙏

IMG-1054e8245f92368d06dc1a3a638c7dfd-V.jpg

Дар който те кара да израстнеш на едно по-високо ниво на интелигентност
Да спреш за малко тук и сега
Да помислиш всъщност кой е твоят път и дали това което ти се случва всъщност е това което те кара да поемеш отново по своят личен път да търсиш своето щастие ...

IMG-2e711dfddeb9fbd9e88fb68bd06984cc-V.jpg

Да обичаш себе си ближния
съседа домашния си любимец света около себе си
Значи да съществуваш правилно съзнателно
Да имаш смелостта да изразиш емоция без да те е страх от това какво ще бъде утре 🙂

IMG_20210331_103730.jpg

Сладко да ви е кафето
Да ви топли слънцето в небето хехе
Благодаря за вниманието
Искренно ваша
Яниса 🙏♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency