Месец май - супер вълнуващ🤩

✨ Здравейте Hive маняци! ✨

Как сте днес?🔥 Изпълнете деня си с усмивки и positive vibes! 😉


Искам да ви споделя малко емоции от най-вълнуващият месец за мен тази година ,а именно месец май! 😎

(Вече съм руса) 😁

img_3006.png


През месец май завърших гимназия с профил Архитектурна реставрация,но не смятам да продължавам да уча това. Доста е сложно и има много математика ,а тя никога не ми е била силен предмет в училище..😄

Тук ще видите малко снимки от изпращането ми.

img_0978.heic


img_0906.heic

Малка част от класа ми😄⬆️


Сега вече ще ви покажа снимки от баш бала ми (супер вълнуващо беше) 🤩

img_1570.heic
Тук сме на Аранаси в така наречения ,,Чалга замък” 😂 ⬆️


img_1598.jpg
На тази снимка ще видите най-добрите ми приятели ,както и моя ,,възлюбен” 😄⬆️


img_1810.jpg
Една снимка с приятеля ми и моите сладки племенички❤️‍🔥⬆️


img_1986.jpg

img_1985.jpg
Това са две от любимите ми наши снимки от този ден 🥰⬆️


img_2112.png
Това е моята любима снимка от този ден,чувствах се супер красива благодарение на един от най-добрите фризьори във Велико Търново и едно талантливо момиче което ме гримира!😍⬆️

И тук приключваме със снимките от бала ми и идва ред на рожденият ми ден ,който беше също много вълнуващ! Навърших 19 на 31ви май 🥳

Сега ще ви покажа снимки от изненадата,която ми направиха моите приятели и партньори в компанията с която работя. 😎

img_1963.heic
За съжаление имам само една снимка на моят телефон с една страхотна партньорка ,лидерка и лудесен приятел! ❤️⬆️


img_1967.heic
Това е един от подаръците,които получих! Часовник с логото на комапнията с която работя! Супер готин подарък 🔥 (имаше и торта) 🤤⬆️


Ииии идва ред на нещо изключително якоооо ,а именно това , че постигнахме титла Младши мениджър в Inspire! ✨🔥

img_2054.jpg

Искам да изкажа огромни благодарности на спонсорите и лидерите ни ,които бяха неотлъчно до нас и ни помагаха ,тяхна е честта ,че постигнахме това ниво! Искам да им пожелая да не спират да се развиват и да продължават да бъдат до нас ,хаха! Вие сте уникални хора,хора за пример! ✨


Моето мото е:

Води с личен пример! ✅🔥


Може да се регистрирате в Hive от този линк :
https://ecency.com/signup?referral=dessisllava31

Също така може да се присъедините към моят curation trail от този линк:
https://hive.vote/dash.php?trail=dessisllava31&i=1

Може да се присъедините към моята fanbase:
https://hive.vote/dash.php?i=2&fan=dessisllava31

Може да цъкнете на този линк,за да изчиствате наградите всеки ден автоматично ——>

https://hivesigner.com/authorize/hive

https://ecency.com/signup?referral=dessisllav

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now