Моето йога приключение 😻☺️

Здравейте, днес ще Ви разкажа за моя път към йога (Как се случи? Кога? Какво ме запали? Какъв стил йога съм практикувала и какъв предпочитам?) по идея на @iliyan90 :)

1a.png

Моята първа среща с йога беше през 2012 година. С една приятелка решихме да опитаме нещо ново и нямахме никакви очаквания и дори познания за йога. Спомням си, че се заливахме от смях на първото посещение, даже се учудих, че инструкторката не ни изгони. Но след практиката усетих, че се чувствам различно, главоболието което години наред ме тормозеше, беше отшумяло. И тогава установих, че тя ще се превърне в мой начин на живот.

В началото естествено не практикувах редовно. Посещавах различни класове и различни стилове, в началото започнах с хатха йога, след което най-ми допадна виняса и се влюбих в ащанга йогата, тъй като е по-динамична и предизвикателна практика и отговаря най-много на моите нужди. След практиката се чувствах спокойна, балансирана, енергична и в мир със себе си и другите.

beautyplus_20191205143805756_save.jpg

Практикувала съм с годините и ин йога, въздушна йога, кундалини йога, шивананда, айенгар и съм установила, че всяка практика има нещо ценно и полезно за мен.

И така дойде момент, в който исках да навлезна по-дълбоко в това учение. Намирах толкова ползи за себе си и исках и все още искам да помогна на другите да се чувстват по-добре, да са по-здрави и осъзнати.. Така записах и първия си курс за обучение, след което последва още едно обучение за преподаватели и през 2019 година започнах да преподавам.
Най-близка практика до сърцето и която преподавам най-често в студията е виняса флоу, тъй като за мен е като танц и свободно мога да подредя всяка поза по свой избор и както го почувства тялото ми. Освен нея преподавам и класическа йога и йога за начинаещи.

beautyplus_20191007211547824_save.jpg

dsc_8559.jpg

Мен лично йога практиката ме промени към по-добро, станах по-осъзната, по-обичаща себе си, вярваща и доверяваща се на процеса.

Разкажете ми за вашия опит в йога, дори да е минимален. С какво Ви е повлияла йога практиката и какво е променила?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
32 Comments
Ecency