Моят първи пост в HIVE

Здравейте на всички!

Казвам се Александър и съм на 23г. от гр.Пловдив

image00001.jpeg

Работя като Support & Trader, в свободното си време се занимавам крипто валути и копаенето им.

Обичам да спортувам и да се разхождам из природата, далеч от шума на града и хората.

Тази снимка е с две прекрасни момичета в Атлантик Сити, който ми влезнаха на селфито докато се снимах.😁

image00003.jpeg

Моят приятел @ivangeevo ми показа тази платформа и възможностите в нея. Много ми допада идеята и прогреса с който се развива проекта.

Съвсем скоро ще инвестирам в Hive за да мога да създавам повече стойност, дори и да не качвам. Ще се вържа към @iliyan90 за тази цел. Докато разуча платформата. Може по-нататък да качвам видеа в @threespeak или @dtube

Ето и още една моя снимка на фона на Ню Йорк.

image00002.jpeg

Това е всичко за сега от мен.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
41 Comments
Ecency