Как мина операцията ми!?!

Добър ден на всички✌️
След като се настаних в болницата,разбрах,че съм с двама човека във стая и двамата бяха пичове,оказа се че и тримата сме там със скъсани менискуси.
Единия го оперираха ден преди нас и ни беше като опитното зайче и му задавахме всякакви въпроси😀

img_3340.heic

Докторите бяха пичове и операцията мина във разговори и бъзици общо взето ,,бях със спинална упойка”
След като приключи операцията ме закараха в стаята и заспах за 2,3 часа.Като се събудих още не си усещах краката😀и така в продължение на още 2,3 часа

img_3343.heic

На следващият ден (вчера) ме изписаха и другите пичове ги изписаха тогава,сбогувахме се и си пожелахме никога повече да не се засичаме (на такива места😀)
Понеже общо взето около 48 часа не бяхме ставали от леглата си съкилийниците ми се побъркаха че не могат да пушат и да пият кафе,обаче на мен ми беше все едно,въпреки че и аз съм пушач

img_3345.heic

Добре съм нямаше инциденти и се очаква да проходя пак,до месец

Пожелавам приятен ден на всички и само позитивна енергия✌️😘

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency