Elven heart

саркосцифа 1.jpg

EnUa
Hello, fungi lovers! Today is #fungifriday, so it's time to tell you about a specific type of mushroom. However, unlike in previous weeks, today I will not use photos taken at different times and in different places to illustrate my story. All the photos I share with you today, friends, were taken last Monday in the woods about 2 km from my house, near the small river Mlynivka. This is because for the first time I was able to get quality photos of sarcocypha. It's just that I always found these mushrooms only in late March - early April, right after the snow melted. I once tried to photograph a sarcosyphus at this time, but then, unfortunately, I did not receive any quality photography, so I had to wait several years to photograph this fungus again. This time I took enough photos 😊.Привіт, любителі грибів! Сьогодні Грибна п'ятниця, то ж настав час розповісти вам про якийсь конкретний вид грибів. Проте, на відміну від минулих тижнів, сьогодні я не використовуватиму фотографії, зроблені в різний час і в різних місцях для того, щоб проілюструвати свою розповідь. Всі фото, якими я сьогодні ділюся з вами, друзі, зроблені минулого понеділка в лісі приблизно за 2 км від мого дому, неподалік від маленької річечки Млинівка. Це все тому, що мені вперше вдалося отримати якісні фотографії саркосцифи. Просто я ці гриби я завжди знаходив лише наприкінці березня - на початку квітня, одразу після того як розтанув сніг. Одного разу я вже намагався сфотографувати саркосцифу в цей час, але я тоді, на превеликий жаль, не отримав жодної якісної фотографії, то ж мені довелося чекати декілька років, щоб знову сфотографувати цей гриб. Цього разу я зробив достатню кількість фото 😊.

саркосцифа 3.jpg

саркосцифа 4.jpg

саркосцифа 5.jpg

саркосцифа 2.jpg

EnUa
In general, Sarcoscypha is the name of a whole genus of fungi of the Sarcoscyphaceae family, which includes many species of fungi. The mushrooms depicted in my photos may (according to the images) belong to Sarcoscypha jurana, Sarcoscypha coccinea or Sarcoscypha austriaca. However, here I read that only Sarcoscypha coccinea grows in Ukraine. This mushroom is also called "elven hat" or "elven red bowl". However, one of the mushrooms I photographed in the woods on Monday resembles a heart in shape, so I decided to call my post "Elven Heart" 😄.Загалом саркосцифа (Sarcoscypha) — це назва цілого роду грибів родини Sarcoscyphaceae, до якого входить багато видів грибів. Гриби, зображені на моїх фото можуть (за зображеннями) належати до Sarcoscypha jurana, Sarcoscypha coccinea або ж Sarcoscypha austriaca. Проте ось тут я прочитав, що в Україні росте лише Sarcoscypha coccinea. Цей гриб ще називають "ельфійська шапка" або ж "ельфійська червона чаша". Проте один з грибів, які я сфотографував у лісі в понеділок, за формою нагадує серце, то ж я вирішив назвати свій пост "Ельфійське серце" 😄.

саркосцифа 7.jpg

саркосцифа 6.jpg

EnUa
So what do we know about Sarcoscypha coccinea? Like many other fungi, it grows on dead wood and is found on all continents. Fruiting bodies usually appear after the snow melts in March (this year the spring is very cold, so I found these mushrooms in April). During warm winters, fruiting is possible in winter. The fruiting body is first round and then cup-shaped 2-5 cm in diameter. Inside it is bright red, while on the outside it is covered with tiny hairs. There is a strong leg up to 4 cm (in the photo it is not visible, because the mushrooms are in a thick moss). Because of the bright red image of the sarcoscyphus can be seen even through last year's dry grass. This mushroom is considered edible, although its nutritional value is low.То що ж ми знаємо про саркосцифу червону (Sarcoscypha coccinea)? Як і багато інших грибів, вона росте на відмерлій деревині і зустрічається на всіх континентах. Плодові тіла зазвичай з'являються після сходження снігу у березні (цього року весна дуже холодна, тому ці гриби я знайшов у квітні). Під час теплих зим можливе плодоношення і взимку (джерело). Плодове тіло спочатку кругле, а потім чашоподібне 2-5 см в діаметрі. Всередині воно яскраво-червоне, тоді як ззовні покрите мініатюрними волосинками. Присутня міцна ніжка до 4 см (на фото її не видно, тому що гриби тут знаходяться в густому мосі). Через яскраво-червоне зображення саркосцифу видно навіть крізь суху торішню траву. Цей гриб вважається їстівним, хоча його харчова цінність є невисокою.

саркосцифа 9.jpg

саркосцифа 10.jpg

саркосцифа 8.jpg

EnUa
I hope this post was interesting for you friends! Happy Fungi Friday!Я сподіваюся, що цей пост був цікавим для вас, друзі! Щасливої Грибної п'ятниці!
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency