Fungi Monday. Who is this? Help me please:)

IMG_20210810_094851.jpg

ENUA
Hi folks! Today I came across this interesting mushroom in my collection. Honestly, I wanted to post it here, but I couldn't definit its species. So now I am asking the community to help me with this. The Google lens suggests that it is a Fomitopsis pinicola or Ganoderma applanatum. The shape is really similar. However, there is a lack of brown or orange shades!Всім привіт! Сьогодні натрапила у своїй колекції на цього красеня. Чесно кажучи, я хотіла його запостити давніше, але не змогла розібратися з видом. Тому тепер я дуже прошу спільноту допомогти мені в цьому. Об'єктив Гугл підказує, що це трутовик облямований (Fomitopsis pinicola) або трутовик плоский(Ganoderma applanatum) Форма дійсно схожа. Проте бракує коричневого чи оранжевого відтінків на плодовому тілі зверху!

IMG_20210810_094916.jpg

ENUA
It is more similar in color to Fomes fomentarius, but the shape does not match. After all, Fomes fomentarius is more like a hoof. I'm waiting for your tips, friends. And if you include fantasy, this mushroom looks like some fossil creature smiling:) Unfortunately, later I did not see this mushroom, so I could not take more pictures. Thanks for your feedback.По кольору він більше схожий на трутовик звичайний, але зате форма не співпадає. Адже трутовик частіше схожий на копито. Чекаю ваших підказок, друзі. А якщо включити фантазію, то цей гриб схожий на якогось викопного ящера, що усміхається:) На жаль згодом я більше не бачила цього гриба, тому не змогла зробити більше світлин. Дякую за відгуки.

IMG_20210818_123034.jpg

IMG_20210810_094924.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency