Сьомий щотижневий челендж від @infa та @teamukraine - "UAHIVEIDEAS - Мої ідеї

руки.jpg

Привіт, друзі! Ось і настав час для щотижневого челенджу від @infa та @teamukraine, який цього тижня присвячено ідеям, які б покращили децентралізовані додатки на блокчейні Hive, які були б присвячені публікації постів, такі як HiveBlog та PeakD.

Що я можу сказати? Ну, ми вже маємо покращену версію HiveBlog і це PeakD 😉 А якщо серйозно, то HiveBlog не пропонує користувачам жодного зручного функціоналу, яким би покращив їм їхній користувацький досвід. То ж там є куди розвиватись і є що покращувати і я справді б орієнтувався на PeakD (так, я постійно користуюся PeakD).

А з того, чого немає у PeakD, я б додав функцію приватних повідомлень. А для того, щоб уникнути спаму, я б зробив її платною. По суті, це вже є, тільки існує як грошові перекази, де в мемо можна написати доволі багато тексту. Тільки я б трохи підняв плату, не мінімальних 0.001 Hive, а скажімо 0.01 Hive. Я думаю, це б трохи зменшило ймовірний спам. І ще я обов’язково б зробив для цього окрему іконку сповіщень, щоб бачити, що тобі хтось написав. Ну і звісно, ці повідомлення повинні бути справді приватними. Я не знаю, чи це складно зробити у відкритому блокчейні, я не настільки підкований технічно. В даний момент для того, щоб написати комусь приватне повідомлення, потрібно користатись сторонніми месенджерами, що не завжди можливо.

А, згадав ще одну фічу, яка є у TravelFeed, але якої немає у PeakD – поле для підпису під фото. Це дуже зручна штука, коли у пості є багато фото. І виглядає досить стильно.

Ще я б повернув лічильник переглядів, які були колись у прабатька Hive – Steemit. Насправді цікаво знати, скільки людей відкрили твій пост і бодай пробігли по ньому поглядом. Як на мене, це реальний показник, який свідчить наскільки блог автора цікавий його читачам. А так хіба по коментарях можна судити, але не всі, хто прочитав пост, його коментує.

phone 04.jpg

Я думаю, що у децентралізованих додатках можна багато-що покращити, але мені поки що нічого не приходить в голову. Я впевнений, що інші учасники челенджу запропонують ще багато цікавих ідей, я передаю естафету їм 😎.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency