Щотижневий челенж від @infa та @teamukraine - "UAHIVEDAPPS". Мій вибір - PeakD

ааа.jpg

Ну, що ж, минулий щотижневий челендж від @infa та @teamukraine я пропустив з певних причин, проте цього разу я не залишуся осторонь цієї чудової ініціативи. Темою цього тижня є "UAHIVEDAPPS" або ж «Додатки на Hive».

Оскільки я не граю у жодні ігри на блокчейні Hive, навіть у широковідомі Splinterlands, мені залишилося лише обрати якийсь додаток для публікації постів. І тут поза конкуренцією для мене є PeakD.com. Я почав користуватися ним ще тоді, коли він працював з блокчейном Steem і носив назву SteemPeak. Я тоді користувався ще альтернативами, такими як Busy.org чи eSteem, для отримання заохочувальних апвоутів (а потім через систему балів). Але коли я вперше побачив, я подумав «Вау, як зручно!», цим додатком було інтуїтивно просто користуватися, він якийсь рідний став для мене, то ж коли я робив якийсь третій пост за день, та завжди обирав його. А коли відбувся форк і народився Hive, то я вже не зраджував PeakD жодного разу.

Отож, спробуємо розібратися, чим же таким мене зачепив PeakD (мені аж самому цікаво 😀). Почнемо із сторінки входу. PeakD пропонує аж чотири способи для входу у Hive. Перші два з них – це встановити відповідні розширення для Firefox та Chrome. Вогняним лисом я не користуюсь, для хрому пробував поставити для цікавості, але щось воно не працювала. То ж я користуюся Hivesigner або ж PeakLock як резервним варіантом. Перший пропонує вам ввести ім’я свого акаунту, постинг-ключ і придумати простий пароль для входу (для кожного пристрою треба придумувати свій пароль), PeakLock робить те ж саме, лише замість паролю треба придумати цифровий пін-код.

ффф.jpg

Отож, ми увійшли. Дуже зручною є система сповіщень, яка повідомляє червоним лише про справді важливі події – коментарі на пости, реблоги або ж крупні апвоути (починаючи приблизно від двох центів), що особливо зручно, бо ваша увага не відволікається.

Ще однією крутою штукою є накопичення ваших апвоутів (це для прихильників ручного голосування, таких як я). В офіційному (і функціонально найбіднішому клієнті) ви повинні чекати три секунди, доки операція буде записана в блокчейн і тоді лайкати наступний вподобаний вами пост. У PeakD ви можете лайкнути п’ять постів підряд (наприклад, якщо ви зайшли на сторінку до вашого улюбленого автора і в нього завжди пости з якісним контентом), а система автоматично порахує проміжок у три секунди і проголосує за всі пости по черзі, то ж вам не потрібно заморочуватися.

Переходимо безпосередньо до вікна створення поста. Воно поділене на дві частини: зліва відображається пост так, як його буде опубліковано, а зліва «код». Тут підтримується Markdown, що дуже приємно. Оскільки я дуже часто пишу двомовні пости, добре, що в меню можна вибрати створення таблиці за допомогою Markdown одним кліком (єдиний мінус, що не можна вибрати два стовпці, як наприклад у eSteem, їх завжди три, то ж один доводиться стирати, це те, що я б хотів покращити у цьому клієнті).

ппп.jpg

У PeakD зручно завантажувати зображення безпосередньо у пост. Тішить, що їх можна завантажити пачкою. Також зручно вставляти посилання. Про форматування я вже згадував. Ага, ще прикольно те, якщо ти вже раз ввів тег, то додаток його запам’ятає і наступного разу підказуватиме вам вже після першої введеної букви.

Screenshot_4.jpg

В принципі, це усе, що я хотів розповісти про PeakD. Я дуже радий, що розробники постійно вдосконалюють цей застосунок, я сподіваюся на нові покращення в майбутньому.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency