Щотижневий челендж від @teamukraine - "WHERETOGO". Мій вибір - Нова Зеландія

Road_to_mount_cook_new_zealand.jpg

джерело

Я люблю мандрувати, хоча за кордоном мало де бував: у клішовано туристичних Єгипті та Туреччині та у Польщі, проте я там не відпочивав і це для мешканця Західної України і закордоном не назвеш, там бував, мабуть, кожен перший мешканець західного прикордоння 😉

То ж країну, в яку я б хотів потрапити, вибрав собі не те, що б екзотичну, проте ту, яка знаходиться на протилежному кінці світу – Нову Зеландію. А закохався у природу цієї країни я вже давно, після виходу оскароносної фентезі-трилогії Пітера Джексона, тобто «Володаря перстнів», якщо ви ще не здогадалися. Ці дивовижні краєвиди наче створені бути сценою для масштабних битв, які вирували у Середзем’ї. І не тільки у цьому вигаданому світі, створеною уявою геніального Джона Р. Р. Толкіна, але й інших фантастичних світах, адже там знімали також «Хроніки Нарнії», «Аватара», «Гобіта», «Останнього самурая», «Міст у Терабітію», «Дракона Піта» та ще багато інших фільмів, які ви точно бачили. То ж казкові ландшафти цієї країни з південних морів ви точно вже спостерігали і можете зрозуміти, чому я обрав саме Нову Зеландію.

джерело

Там є на що подивитись: красиві гори, які носять назву Південних Альп, озера із кришталево чистою водою, вулкани, гейзери, праліси, в яких досі знаходять невідомих науці тварин (і це в 21 столітті, коли, здавалося, Землю вже вивчили вздовж і впоперек). Про подорож туди варто мріяти.

джерело

То ж що ми знаємо про батьківщину гобітів (там ще досі стоїть їхнє містечко, куди водять екскурсії)? Нова Зеландія розташована на двох островах (загальною площею понад 268 тис квадратних кілометрів, що ставить її на 75 місце серед країн світу) – Північному та Південному. Проте живе там лише 4,5 млн жителів, що робить Нову Зеландію дуже комфортною для проживання, яка регулярно потрапляє у топи різних рейтингів за якістю життя.

У Новій Зеландії не лише красива природа, а й чимало пам’ятників старовини, про які там дбають дуже ретельно. Проте міста у цій країні дуже сучасні та розвинуті – це Веллінгтон, столиця, та Окленд, де живе більшість жителів країни, з розвинутою інфраструктурою, де є на що подивитися туристу – численні музеї, ботанічний сад, зоопарки, заповідники та різні географічні принади. А ще там бережуть культурну спадщину лютих корінних мешканців – маорі, які ніколи не були завойовані.

Ну, думаю, ви зрозуміли, що я можу ще довго розписувати факти, про які я прочитав в Інтернеті, але не це народило мої мрію, а магія кіно. Кажуть, що в Нову Зеландію закохуєшся вже вікна з літака, проте я зробив це ще у кінотеатрі, коли камера широким планом пролітала над просторами Середзем’я. З того часу я плекаю мрію туди потрапити і сподіваюся, що колись я її здійсню!

hookerlakelandscapewithcloudsandfogwithmountainsinnewzealand.jpg

джерело

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency