Шипшина та варбург

шипшина і варбург 1.jpg

Вчора була вітряна, проте яскрава та сонячна погода, то ж ми з дітьми здійснили невеличку недільну прогулянку. Коли ми з дружиною йдемо з дітьми гуляти, то завжди беремо із собою фотоапарат, в надії сфотографувати щось цікавеньке.

От і вчора я взяв камеру з собою. Зробив декілька фото дітей, а потім зайшли в гості до знайомої, яка як і ми, будує дім неподалік, побалакати про справи будівельні. В неї біля огорожі ріс кущ шипшини з яскраво-червоними ягодами, які я вирішив сфотографувати. А на подвір'ї стояв старенький "Варбург" - раритетне німецьке авто, які вже не випускають з 1991 року. Червоні ягоди дуже контрастно дивилися на фоні білого авто і я зробив декілька знімків, щоб зберегти таке рідкісне поєднання. Мені дуже сподобалися ці фото, які після обробки стали ще кращими.

То ж я тепер ділюся цими фотографіями тут, сподіваюся, що вони також вам сподобаються 😊

шипшина і варбург 2.jpg

шипшина і варбург 3.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency