Підберезники з грибної ферми

Насправді це не зовсім так)). Я просто так жартую у розмові з друзями, говорячи про свою грибну "ферму" з вирощування підберезників. Насправді тут є лише частина правди, бо є лиш посадив берези вздовж межі території своє ділянки, а через кілька років там з'явилися перші грибочки. Це звична справа, майже завжди, коли ростуть берези десь окремо, не в лісі, біля них є підберезники (в лісі все набагато складніше з його симбіотичною екосистемою грибниць сотень видів, що зв'язують між собою коріння усіх дерев).

Отож, коли є дощ, у сезон під цими березами можна знайти підберезники. Їх можна знайти і за межами території, але переважно вони ростуть на моїй ділянці. Коли падають дощі, грибочки ростуть дуже близько до дерев, коли сухо, то на відстані, там де трава може конденсувати росу у спеку.

Отож всі ми час від час ходимо перевіряти, чи не виросли там козарики (підберезники у нас називають козарями). І цієї осені там регулярно можна знайти один чи кілька підберезників. Отож, ці грибочки були знайдені мною 9 жовтня.

Наступних два грибочки я знайшов через чотири дні. Але з ними вийшла цікава історія. Спочатку я знайшов лише одного козарика, ось цього:

На той момент у мене вже виникла ідея таймлапсу мухоморів, то ж я вирішив спробувати це зреалізувати із підберезниками, тому я і накрив свого грибочка листям. Через деякий час я побачив, що під березами перевіряє чи нема там козариків батько. Я вирішиа піти попередити його, щоб не зривав мій грибочок, але було вже пізно. Він його не побачив, але скопнув ногою. Я сказав, що це я накрив його листям, щоб він виріс більший. А батько каже" "Я погано бачу. Требу було збоку якийсь прутик втикнути". Ок, кажу, біля наступного втикну в землю якусь гілочку. І я таки знайшов ще одного підберезника, трішки старшого. Ось він:

Я теж ретельно його накрив листям і вже втромив поруч якогось патичка 🤪. То ж наступного дня грибочок ще був на місці)). Трохи підріс:

Але сфотографувати повний цикл життя цього підберезника мені не вийшло, бо потім ми поїхали в гості до тещі і не були вдома два дні, то ж батько вирішив, що годі грибочку вже рости і зірвав його 😂.

Потім певний час була перерва (ну, принаймні я там нічого не знаходив) і ось кілька днів тому знайшов ще два підберезники. Один, трохи старший, я зірвав.

Інший, молодший, хоча і доволі величенький, залишив для росту.

А наступного дня його вже хтось підгриз)).

І знов таки, хтось зірвав цього гриба і не дав мені завершити експеримент 😟. Цього разу не батько, хтось мабуть ішов по дорозі і побачив вже, мабуть, великого гарного гриба і зірвав, хоча формально він ріс на нашій території, хоча й метр від межі. Але кого це зупиняло((.

Ось такі у мене грибні експерименти по "вирощуванню" грибів 🙂.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency