Під лісовим куполом

_1.jpg

Я часто буваю у лісі, особливо восени, коли ходжу по гриби. А коли я займаюся "тихим полюванням", то мій погляд спрямований донизу, вишукуючи гриби, які є справжніми майстрами маскування. А ще я їх фотографую, у цей час також дивлюсь униз.

Проте інколи корисно підводити очі догори. Там також можна побачити справжню красу. Якщо це зробити у лісі, то погляд потрапляє на крони дерев, які наче утворюють купол. Ці фото я зробив у вересні, коли крони ще були майже повністю зелені, але де-не-де вже було видно золотисте листя. Крізь розриви видніється світле небо і ллються яскраві потоки світла. Справжня лісова краса!

_2.jpg

_3.jpg

Хочу ще сфотографувати так дерева в лісі, коли листя повністю стане жовтим. Але зараз менше буваю в лісі, бо грибів нема, сухо 😀.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency