Останній із могікан

по гриби вз дітьми 1.jpg

Дітям так сподобалося збирати гриби в лісі, що минулого тижня ми з Даринкою кожного дня ішли зі школи через ліс, а мій племінник Яремчик із сестрою зустрічали нас там, щоб ми всі потім пошукали гриби.

Саме так і відбулося минулого четверга. Я спитав Даринки, чи вона хоча і ти через ліс, вона відповіла, що хоче, щоб назбирати грибів, то ж ми пішли.

по гриби вз дітьми 2.jpg

В лісі нас зустрів мій племінник зі своєю мамою.

по гриби вз дітьми 3.jpg

Спочатку ми не знайшли жодного їстівного гриба, але я натрапив на розкішний пеньок, буквально зарослий неспражніми опеньками (Hypholoma fasciculare), отруйними грибами. Діти мають знати, які гриби категорично не можна збирати, то ж я покликав їх, щоб показати колонію цих поганок.

![по гриби вз дітьми 6.jpg](

по гриби вз дітьми 5.jpg

по гриби вз дітьми 4.jpg

Після цього нам з Даринкою пощастило знайти дві фіолетових рядовки (Lepista nuda).

по гриби вз дітьми 7.jpg

А потім моїй сестрі вдалося неймовірне - вона знайшла білого гриба, який ріс собі в опалому листі біля сосни. Тут росли колись білі гриби, але давно, я не зустрічав їх в тих місцях вже декілька років.

по гриби вз дітьми 8.jpg

по гриби вз дітьми 9.jpg

Мабуть, це був останній білий гриб, знайдений нами в цьому році. Останній із могікан, так би мовити! 😆

по гриби вз дітьми 10.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency