When you do things that are unusual for you / Коли робиш незвичні для себе речі

Вчора ввечері до мене дійшло те, що останні місяці я відкриваю для себе кардинально нові речі в світі. Те, про що я ніколи і не думав та досить категорично і скептично відносився.
Ну ось, наприклад, реєстрація на цій платформі чи нова покупка про яку роки два тому я сказав би «Ви що знущаєтесь? Я і це? Та ніколи!». Але час йде, пріоритети змінюються, кожного дня ти відкриваєш щось нове і ось ти забрав посилку з Нової пошти з чудо штукою про яку сьогодні і напишу.

Last night it dawned on me that in recent months I have been discovering radically new things in the world. What I never thought about and was quite categorical and sceptical.
Well, for example, registration on this platform or a new purchase about two years ago, I would say "What are you kidding? Me and this? And never!”. But time goes by, priorities change, every day you open something new and here you took a parcel from the mail with a miracle thing about which I will write today.

photo_20200708_121955.jpg

Кожен з нас знає про продукцію компанії Apple і не розцінюйте цей допис, як рекламу, хоча, якщо тут є представники бренду я можу відправити номер картки 😊 Так, вийшло, що я впевнений користувач андроїд і ніколи не розглядав Apple, як «свою» техніку через певні досить специфічні для мене параметри. Це важливо підкреслити!

Each of us knows about Apple products and do not regard this post as advertising, although if there are representatives of the brand I can send a card number 😊 Yes, it turns out that I am a confident Android user and have never considered Apple as "their" technology due to certain parameters that are quite specific to me. This is important to emphasize!

photo_20200708_121954.jpg

Проте, коли почалось електронне навчання, велика кількість конференцій, додаткових занять з англійської чи робочих справ я зрозумів, що мій старенький ПК вже не тягне якісну роботу та постало питання придбання нової техніки. Були певні параметри, котрі особисто для мене must have.

However, when e-learning, a large number of conferences, additional English classes or work lessons started, I realized that my old PC no longer pulls quality work and the question of purchasing new equipment arose. There were certain parameters that must be a must for me personally.

photo_20200708_121955 2.jpg

Так от, мені потрібна була машина, котра була б компактною, зручною, щоб «тягнула» всі необхідні для мене програми для обробки фотографій чи роботі з відео, графікою. Також першочерговим стало питання наявності стилуса. Я ще з 2017 року, коли придбав смартфон від Samsung, почав фанатіти від можливості писати на своєму гаджеті та використання стилусу.

So, I needed a machine that would be compact, convenient, to "pull" all the necessary programs for me to process photos or work with video, graphics. The issue of having a stylus was also a priority. Ever since 2017, when I bought a smartphone from Samsung, I have become a fan of the ability to write on my gadget and use a stylus.

Я передивився купу планшетів на ОS Windows, але їхні характеристики і відгуки інших користувачів змусили мене засумніватись. Далі на очі натрапив планшет від Samsung і загалом саме його я розглядав, як лідера у цій битві мого вибору. Це просто була збільшена копія мого смартфону з необхідним мені функціоналом. Але.

I looked at a bunch of tablets on Windows, but their characteristics and reviews of other users made me doubt. Then I came across a tablet from Samsung and in general, I considered it as the leader in this battle of my choice. It was just an enlarged copy of my smartphone with the functionality I needed. But.

Дуже часто оце «але» змінює будь які наші плани. Напевно самі зірки складались в якусь фігуру і весь час мені не вдавалось його купити. Причини були різні, від відсутності в наявності на всіх сайтах, до проблем з рахунками чи зависанням сайтів під час замовлення.

Very often this "but" changes any of our plans. Probably the stars themselves formed into some shape and all the time I could not buy it. The reasons ranged from being unavailable on all sites to problems with invoices or site hangs when ordering.

photo_20200708_121956 2.jpg

І тут вийшов він, презентувався новий яблучний друг. Функціонал, перспектива підтримки на багато років, потужне програмне забезпечення, сильний обширний функціонал. Я довго вагався, але все таки вирішив ризикнути та спробувати щось незвичне для себе. До цього рішення також підштовхнула велика кількість більш професійних і якісних програм.

And then he came out, a new apple friend was presented. Functionality, the prospect of support for many years, powerful software, strong extensive functionality. I hesitated for a long time, but still decided to take a risk and try something unusual for myself. This decision was also prompted by a large number of more professional and high-quality programs.

photo_20200708_121956.jpg

І ось, коли я його замовив, то почав хвилюватись, що не зможу звикнути до цього 11 дюймового помічника чи, що мені прийдеться довго розбиратись з усіма фішками та звикати не нетипової для мене ОС. Але виявилось все не так страшно, процес роботи інтуїтивно зрозумілий, тактильні відчуття на висоті, стилус високої точності та з швидким відгуком, наявність якісних та професійних альтернатив до продукції Adobe, котрі просто літають.

And so, when I ordered it, I started to worry that I wouldn't be able to get used to this 11-inch assistant or that I would have to deal with all the chips for a long time and get used to the OS, which is not typical for me. But it turned out not so scary, the process is intuitive, tactile sensations at height, high-precision stylus and fast response, the availability of quality and professional alternatives to Adobe products that just fly.

photo_20200708_121957.jpg

Я знайшов шикарні програми для запису конспектів та для навчання. І, навіть, набір тексту з віртуальної клавіатури виявився мега зручним, комфортним та продуктивним. Чесно зізнаюсь, ніколи не думав, що стану користувачем цього бренду, але я ніколи і не думав, що буду пробувати розібратись в темі криптовалют 😊

I found great programs for writing notes and learning. And even typing from a virtual keyboard turned out to be mega convenient, comfortable and productive. Honestly, I never thought I would be a user of this brand, but I never thought I would try to understand the topic of cryptocurrencies 😊

А чи є у вас якісь подібні історії із рубрики «я ніколи це не зробив би/купив би» чи ще щось подібне в чому ви спеціально чи випадково змінили свою думку?

And do you have any similar stories from the rubric "I would never do/buy" or something like that in which you specifically or accidentally changed your mind?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency