Мій перший допис. Будьмо знайомі!

Привіт! Моє ім’я – Валентина. Маючи деякий досвід із власного життя, хочу бути цікавою та корисною майбутнім своїм читачам.

Основне заняття, якому присвячена більшість часу на сьогоднішній день, - робота, яка вже увійшла в список моїх хоббі.

Найбільше полюбляю рибалити, причому на великих природних водоймах, з човна. Тут присутня динаміка і дух мисливця, який довго шукає свою здобич. І тільки риба в таких умовах може навчити, як власне її перехитрити і спіймати. ) Тому рибацьких байок за більш десяток років маю трішечки в запасі.

Аватар (1).jpg

Не уявляю свого життя без братів наших менших. Особливо це стосується собак. Хоча котиків також люблю, але це зовсім інше. Наш теперішній песик приніс свого часу багато проблем, і як не дивно, дякуючи їм я відкрила для себе неймовірно цікаву науку – мистецтво спілкування з собаками. Це не про дресирування, науку всяким трюкам, охорону чи пошук здобичі. Автор методики, Антуан Наджарян, в першу чергу допомагає власнику собаки стати кращим. Такий собі саморозвиток через спілкування з хвостиками. ) Наш песик після того, як я стала розуміти суть науки Наджаряна і застосовувати її у щоденному житті, став прикладом спокою та врівноваженості.

рибалка-собаки.jpg

Ще дуже люблю фотографувати пейзажі на природі. Дуже вражена щоразу її величчю і мудрістю.

Отже, про все що знаю, вмію, про красиве та корисне навколо нас буду розповідати тут. До наступних зустрічей!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency