WhereToGo? А як щодо веломандрівки долиною Луари?

Одним із моїх улюблених захоплень в реальному житті є велосипеди. Не подумайте, що я аж надто великий фанат, який годинам крутиться навколо двоколісного друга з шестигранником в руках. Найбільше в велосипедах мені подобається можливість долати більші відстані в подорожах, якщо порівнювати з пішохідним туризмом, і можливість краще ознайомитись з навколишніми місцями, якщо порівнювати з подорожами на авто. Такий собі компроміс.

В такому вело форматі вже накручена не одна тисяча кілометрів.

  • ми проїхали по периметру Кримський півострів, ночуючи в наметах на березі морів;
  • відпочивали в затінку українських смерек, долаючи українські Карпати;
  • відкривали для себе Європу, насолоджуючись високоякісною інфраструктурою для велосипедистів.

Але є ще в мене одне бажання, яке чекає свого часу. І саме про нього сьогодні я і хочу розказати. Це 10-ий щотижневий челендж від @teamukraine під назвою #WhereToGo, в якому всі бажаючі розказують про "Країну в яку хочуть потрапити та чому?". Детальніше про челендж можна почитати на цій сторінці

Згадуючи вело походи, майже всі вони проходили в форматі максимум і побільше. Свої маршрути ми планували таким чином, що нам щодня приходилось долати 100+ кілометрів. Так, в цьому є багато плюсів, але інколи, насолоджуючись приємною втомою, ти даєш собі обіцянку, що одного разу (так-так, відкладаємо життя на пенсію), ти зробиш для себе подарунок – спокійний вело похід долиною Луари, і без поспіху, без метушні насолодишся Францією.
02.jpg

Чому саме ці місця так приваблюють мене для веловідпочинку? Для цього є кілька причин:

1. Велодоріжки

Після подорожей Бельгією і Нідерландами стає все складніше пристосовуватися до українських реалій, де пересуватись на велосипеді можна переважно на автомобільних дорогах. Тобі не потрібно жахатися кожного автомобіля (а коли це вантажівка!!!), водії яких забувають про безпечні дистанції і інтервали. Сотні і тисячі кілометрів доріжок мальовничими місцями, якими рухаються лише велосипедисти.
03.jpg

2. Замки

Долина річки славиться своїми замками, окремо навіть проводяться різні тури (вело, авто, піші, водні), під час яких можна ближче познайомитися з регіоном, відвідуючи замки.
04.jpg

3. Природа

Раніше окрім картинок з кіно, мені доводилось бачити частину Франції лише з вікна авто. Але, судячи з того, що я бачив, беручи до уваги відгуки людей, які там побували, я переконаний, що буду насолоджуватись краєвидами, які будуть відкриватися під час подорожі.
05.jpg

4. Виноградники і вино

Вино – це ще одна гордість регіону, і було би дуже правильно втрачати можливість продегустувати різні сорти напою. Навіть незважаючи на той факт, що в моєму житті спостерігається тенденція до зменшення алкоголю і переходу до віртуальних замінників, таких як @cryptobrewmaster.
06.jpg

Кажуть, якщо мрію записати, то це значно наблизить момент її здійснення. Тоді будемо вважати цей допис частиною здійснення мрії 🚴

01.jpg

А тим часом, я продовжую ближче знайомитись з Hive і україномовним сегментом. Вчора я заклеймив свої перші нагороди за допис минулого тижня, а сьогодні вже потратив всі гроші в тестовому режимі приєднався до програми підтримки української спільноти @ua-promoter. Окрім ідеї підтримати розвиток українського, мені ще цікаво дізнатися як це все працює. А якщо цікаво, значить будемо перевіряти 🙌

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency