Комп'ютерні ігри: приєднуюсь до #uagaming

Отак живеш собі звичним життям і навіть не здогадуєшся, які сюрпризи підготувало тобі життя сьогодні. Для мене несподіванкою дня сьогодні стало відкриття на новій для мене платформі PeakD українського ком’юніті – активного, дружного і цікавого. Одним з проявів їхньої активності є щотижневі челенджи від @teamukraine, і цього тижня він проходить на тему "Комп'ютерні ігри? Що саме вас у них приваблює, та що б ви хотіли у них удосконалити?". Подібні виклики в спільноті мають тривалу історію, і це вже відбувається 9-ий подібний захід. Саме в цей момент вирішив приєднатися і я, а причин для цього кілька:

  1. Підтримати розвиток української спільноти в Hive;
  2. Таки почати публіковати дописи (поки не знаю наскільки це буде регулярно) в PeakD і це буде моїм внеском в розвиток Hive;
  3. З цим блокчейном я познайомився саме завдяки іграм, тому це буде свого роду додатковий символізм – перший допис і про ігри;
  4. Знаходити нові знайомства, отримувати нові знання і досвід, відкривати для себе нові проекти – це все записав одним пунктом, хоча в середині нього знаходиться дуже-дуже багато перспективних ідей.

Отож, ігри. Я ніколи не був великим фанатом комп’ютерних ігор і завжди при можливості надавав перевагу фізичним видам активності. Звичайно, пробував різні симулятори, переважно спортивні, трохи знайомився з покроковими стратегіями.

image.png

Але, часто після тривалого втикання в монітор приходило усвідомлення, що час використовувався якось не найоптимальнішим способом. Власне, це можна вважати відповіддю на другу частину теми челенджу: моя пропозиція удосконалення ігор полягає в можливості грати при невеликих затратах часу. Зрозуміло, що далеко не для всіх видів ігор такий варіант буде прийнятним, але для мене це може бути одним з пунктів під час вибору гри.

Що саме мене приваблює в іграх?

Тут, в першу чергу, хочу виокремити, що зараз в основному мова йде за блокчейн-ігри, так як саме вони стали причиною цього допису. Тут також можна виділити кілька пунктів:

  1. В першу чергу, це технології. В масштабах історії людства блокчейн перебуває на стадії зародження, і цікаво не лише спостерігати, а й бути безпосереднім учасником розвитку технологій.
  2. Одним із плюсів таких ігор є об’єктивність результатів, які неможливо сфальсифікувати чи підлаштувати.
  3. Ні для кого не буде секретом, що в крипто іграх можна заробити реальні гроші, і це також може бути мотивацією для геймерів.
  4. Цікаві ігри, з цікавим геймплеєм і сюжетом будуть приносити задоволення під час самого ігрового процесу.

Які ігри я граю зараз?

На початку я писав, що тільки знайомлюсь з криптоіграми, і наразі моє "портфоліо" не можна назвати вражаючим :)

Колекційно карткова гра SplinterLands (колишні Steem Monsters)

Це і є та причина мого знайомства з Hive, і блокчейн-іграми. За свою недовгу кар’єру (близько двох тижнів) я вже встиг розібратися з правилами, термінологією, ігровим процесом і навіть дістався до рівня Gold1, що по завершенню сезону дало мені змогу відкрити 30 скринь зі скарбами. В поточному сезоні я ще знаходжусь на Gold2, але ще маю час досягнути результату минулого сезону.

gold2.jpg

Якщо говорити про колекцію моїх карток, то язик не повертається назвати її вражаючою. Перлиною в ній можна виокремити легендарну карту Spirit Miner, ринкова вартість якої наразі близько $1.

miner.jpg

Крім битв, проходження щоденних квестів, я вже пробував купувати, продавати, здавати в оренду карти, приймав участь в гівевеях і навіть отримував за це ігрові токени і карти. Тепер і я вирішив також провести невеличкий giveaway. Для всіх, хто зареєструється за моїм посиланням і активує стартовий пак ($10), гарантовано отримає одну з карт з моєї колекції, які в мене дублюються. Наприклад, це може бути Ettin Spearman

ettin.jpg

🙌 Зареєструватися в Splinterlands

Розвиваємо пивний бізнес в Cryptobrewmaster

Вже переглядаючи дописи учасників поточного челенджу, зустрів описи гри @Cryptobrewmaster. Нова криптогра від українських розробників на альфа стадії. Ну коли як не зараз приєднуватись в такі проекти? :) Питання риторичне, і процес виготовлення першої пляшки пива запущено. Цю історичну події я навіть заскрінив :)

beer1.jpg

Не втрачайте шансу, і вже сьогодні починайте розвивати свою пивну імперію!
🙌 Отримати стартовий бонус в Криптобрюмастер

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency