New Experience with Flesh Golem in the Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge! [ua]

В першій моїй битві з Flesh Golem на цьому тижні в рамках Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge! в коментарях мені зробили зауваження, що мої дії були примітивними і порадили трохи збагатити мої атакувальні дії за рахунок карток з дальньої та магічною атакою. І хоча сьогоднішня битва була проведена до цього коментаря, але я вже тоді врахував ці побажання, і дещо урізноманітнив власну армію.

16poster.jpg

Flesh Golem

Нагадую, що на цьому тижні в Челенджі герой з ALPHA/BETA Edition, про якого я писав раніше, а зараз лише нагадаємо його статистичні показники.
Flesh Golem stats
І хоча я писав, що для танка (карта на першій позиції) наш Голем не дуже підходить, я все ж таки домігся переможного результату саме за таких умов.

Моя битва з Flesh Golem

Нагадую, що в своїй лізі я граю лише на Standart рулсетах, що робить гру ще нуднішою, так як різноманітні модифікації змушують більше думати. Крім того, доступні всі Сфери і є 25 балів мани для вибору війська. Ось які розклади були перед битвою.

Розклади перед початком битви

Summoners: В мого суперника багато карток ще з Бета випуску, в тому числі і призивач Tyrus Paladium, який додає +1 щит всім дружнім монстрам. Правда, цього разу його чекав облом, так як з іншої сторони йому протистояв все той же Wizard of Eastwood, який знімає -2 щити з ворожих монстрів. Так що тут, знову можна фіксувати невеличку перемогу на старті битви.

Round 1: Перша позиція, так перша! Побачимо, що Голем буде робити на ній. В самий край свого війська я поставив Child of the Forest, який має дуже високу швидкість 5, з надією, що якщо в армії суперника будуть снікери, вони промажуть. Снікер був, але він не промазав і відразу виніс моє Дитя лісу. Мій снікер теж зіграв чудово і виніс ворожого Cocatrice, хоча в нього і була абілка Fly. Далі в гру вступила єдина моя карта, яку я лишив собі на згадку, це золотий Screeching Vulture. Він обрав найслабшу жертву і добив Divine Healer, яка вже готувалася відновлювати здоров'я танку.
Розклади після 1-го раунду

Round 2: В мене ще лишався один снайпер (першого, Child of the Forest вже винесли), який продовжував активні дії і вибив маленьку, але підступну з магічною атакою Enchanted Pixie. Золотий Screeching Vulture знову чудово грає на добиванні (люблю я абілку Opportunity) і виносить воїн з першої позиції Silvershield Knight, за рахунок якого армія мого суперника мала збільшену ближню атаку. Тепер атакувальні дії стримувати стає легше.
Розклади після 2-го раунду

Round 3: Мій Flesh Golem на першій позиції все ще тримається. Цього разу його атакував Feral Spirit, але у відповідь отримав 2 смертельні пошкодження від нашого героя. Запишу +1 активну дію на рахунок Flesh Golem. Потім його пробував атакувати Silvershield Paladin, але добре, що в них вже лише 1 ближня атака, і наш герой і далі тримаються. Незважаючи на те, що всі мої атакувальні потужності направлені виключно на Паладіна, він тримається. І виживати йому допомагає абілку Shield, яка зменшує пошкодження.
Розклади після 3-го раунду

Round 4: Наш Flesh Golem ходить першим, і переполовинює здоров'я єдиної карти суперника, яка ще лишилася. Це міг би бути фінальний удар, якби не все та ж абілка Shield. Але вже наступний вдалий удар завдає мій Mantoid, і навіть стійкий Silvershield Paladin таки змушений падати. Ще одна чудова перемога з єдиною втратою в моїй армії ще в перші ходи першого раунду. Навіть наш герой Flesh Golem вистояв до фінального кадру, з чим ми його і вітаємо!

Повний перебіг битви доступний за адресою https://splinterlands.com/?p=battle&id=7f4334a1904774f7243cdd045c215a8fce343bc0&ref=vabadaba

Замість висновків

Мені приємно, що для челенджу вдалося підібрати трохи іншу битву, в якій Flesh Golem стояв вже на першій позиції, а не ховався за спиною сильніших танків. Звичайно, тут багато що залежить, наскільки сильною і потужною є армія суперника, наскільки сильно сконцентрований вогонь. Тут мені повезло в тому плані, що в суперника був один снікер, який бив в хвіст моєї армії, був Divine Healer, який взагалі не атакував і був Silvershield Paladin, який теж стояв і просто чекав своєї черги. Якби всі діяли кучніше, то я, звичайно, втратив би в цьому бою свого Голема. А так здобуваємо перемогу, і радіємо, що ближче познайомились з цією цікавою картою.

🙌 Якщо і ви хочете познайомитись ближче з цією чи якоюсь іншою картою Splinterlands, то обов'язково реєструйтесь і починайте знайомство https://splinterlands.com?ref=vabadaba

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency