«Скажи мені, що ти їси; я скажу тобі, що ти »

Ця фраза дуже популярна, принаймні у мене на слуху. Але тільки сьогодні я задумалась звідки вона..

img_0.006685001112002604.jpg

Так ось, виявляється, що ще в 1825 році існувала книга «Фізіологія смаку, або трансцендентна кулінарія; теоретична, історична і тематична робота, присвячена кулінарії Парижа професором, членом кількох літературних і вчених спільнот » , автором якої був Бриль-Саварен, Жан Антельм.

Автор був любителем їжі і напоїв, тому багато часу присвятив вивченню питань впливу тієї ж їжі на вигляд і здоров'я людей.

Наприклад , дві глави цієї книги були присвячені ожирінню.Одна причинам, а інша способам запобігання. Автор провів більше п'ятиста вечерь з людьми що вже мали ожиріння чи йшли до того. Він виявив, що ці люди їли багато хліба, рису, макаронів і картоплі.А особливо додавало ваги компонування цукру і крохмалю.

Виявляється, що вже у ті часи це було відомо..Але людство не зробило висновки, не змінило ставлення до їжі, тому ми маємо невтішні наслідки у вигляді зайвої ваги і хвороб 😔

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency