Куди ж без спорту

Літо минуло, зайві кг стало легше приховати під одягом, та здоров'я нікуди не приховати. Воно все на виду і на обороні прийдешніх вірусняків💪

img_0.8765542436654798.jpg

Я намагаюсь регулярно відвідувати спортзал, бо тоді краще себе почуваю, більше енергії з'являється.

Розумію, що не всі мають таку можливість з різних причин, але хто має , треба користуватися. Фінансово, до речі, це терпимо. Наприклад, мій абонемент на рік коштував 3600грн.Я займаюся сама, тому це всі витрати.

Сьогодні зрозуміла, що моїм кросівкам і спортивному одягу вже 4 роки, та усе живе і ще послужить)

Харчування у мене корисне, але не спортивне.Тому м'язовий корсет я формую вправами, та не підгодовую білком чи добавками.Моя ціль здоров'я і підтягнуте тіло.

Усім бажаю здоров'я 🏃🏃‍♀️Хто також чимось займається спортивним, скидайте фото, будемо надихати один одного 🤗

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency