Історія однієї сукні

Я не дуже полюбляю сукні. Якщо вони у мене є, то це стиль casual, не витончиніше. Проте, якось у соцмережі, мене зловила сукня, яка зовсім не стосується мого стилю, але прагне стосунків зі мною 😁

img_0.1777469999790536.jpg

З цього усе почалося..Потрібно було уламати чоловіка, щоб він мені її купив. Потім її не було у наявності, пообіцяли відшити, проте чекала два тижні. Причому це була остання сукня в цій колекції українського виробника.

img_0.24021091377387963.jpg

Коли вже сукня була у мене, я зрозуміла, що "А куди мені її одягати, блін?" 😁

Я не здавалась, як є вже сукня, то має бути й пляжик🍹І так по тихеньку налаштовувала чоловіка вигуляти сукню, да так активно, що аж ця сукня полетіла на Мальдіви 🙃

Тому я впевнена, що великі речі починаються з маленьких 🤏 І гарна сукня гарно впливає на чоловіків 😜

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency