Фантомні відчуття

Рік я прожила з хронічною кропив'янкою, практично із- за неосвітченості лікарів. Прожила на антигістамінних, які то допомогали, а то не дуже. Так ось у мене були такі висипи як на тілі.Вони сильно свербіли, я роздерала вночі до крові, якщо не пила антигістамінні. А кожного дня пити лікі також було страшно, тому старалася якщо не сильно висипало, не пити хоч день, терпіла.

img_0.7073431707848823.jpg

І ось усе минулося, завдяки змінах у харчуванні. Але, у мене буває свербіж, наче висипало, я зі страхом дивлюся, а там нічого немає. Я дуже сподіваюся, що це з часом минеться, бо по нервам б'є конкретно.Страх , що знову усе повернеться..Але, маю надію що я справилась назавжди 🤞

До речі, і вночі буває сниться, що наїлась їжі з глютеном і лактозою 🤦‍♀️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency