Як я мила курці ноги

photo_20200805_124953.jpg

Якщо точно, то я лише допомагала бабусі тримати курку, доки вона це робила. А для чого це робити, мабуть подумали ви. Я теж зі здивуванням поставила бабусі таке запитання.

Річ у тому, що моя бабусі зараз має лише декілька курочок, які постачають нас домашніми яйцями. Колись, коли дідусь був ще живий і вони були молодші, то тримали ще порося, кролів. Але зараз залишилися лише кури, про які бабуся ще має сили піклуватися. Вони живуть у загороді, щоб не бігали по городу. Ми кидаємо їм траву, яку виполюємо з грядок, щоб вони могли подзьобати щось свіженького.

Так, баба помітила, що одна з курочок шкутильгає. Вона зловила її, щоб оглянути і помітила, що її нога вкритами якимось гулями чи наростами.

photo_20200805_124953 2.jpg

То ж бабуся вирішила скористатися перевіреним раніше методом: помити курці ноги господарським милом. Вона раніше вже це робила і їй допомогло. Я схильна їй вірити, бо господарське мило справді допомагає від різного роду травм. Якщо ви вивихнули ногу чи маєте якийсь інший набряк, то розмочене у воді господарське мило наполовину з горілкою вас врятують. А ще господарське мило ефективно допомагає від борошнистого червеця, який вражає кімнатні рослини.

То ж я допомогла бабусі, потримавши курку, поки вона мила їй ноги. Здавалося, що ці нарости зменшуються на очах. А ввечері бабуся сказала, що курка вже майже не шкутильгає. То ж наша операція пройшла успішно 😃.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency