Осінні етюди

неймовірна осінь 1.jpg

Я вже казала, що дуже люблю золоту осінь і прогулянки по осінньому парку? Що, вже мільйон разів? 😊 Ну то я не втомлюся повторити це в мільйон перший раз - це моя улюблена пора року.))) Шкода, що вона така нетривала та скороминуща.

Але зараз є чудовий спосіб увіковічнити цю красу, щоб потім милуватися нею довгими зимовими вечорами, коли в хаті тепло, а за вікном перший, поки що не дуже сильний морозець.

Ці всі композиції на фото я надибала під час прогулянки, я найшла їх такими, як вони зафіксовані на фото - і кленовий листок, який зачепився за кору на стовбурі дерева, і букет з опалого листя, який хтось встромив у паркан, вочевидь використавши до цього на якійсь осінній фотосесії. Ну а решта листя на деревах, звісно, висіло так з весни, коли вона вперше відкрилося із ніжно-зелених бруньок.

неймовірна осінь 3.jpg

Чергове літо промайнуло непомітно, щороку це відбувається швидше і швидше, так швидко, що іноді аж страшно. Добре, що є такі моменти, як моя осіння прогулянка, коли можна просто поставити час на паузу чи радше побути в якомусь осінньому королівстві, де час не має влади, наче в якомусь царстві лісових ельфів.

неймовірна осінь 4.jpg

неймовірна осінь 2.jpg

неймовірна осінь 5.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency