Звичайно! Якщо тебе щось не влаштовує, то ти порохобот 😂

Система пиляє транші й бюджети,
Система робить із твого дихання телесюжети,
Вербує активістів і продає нерухомість,
Система це орган, що заміщує совість,
Це депутати, мандати і ювілейні дати,
Система – це можливість ні за що не відповідати!
І єдине, що має над системою владу,
Це булижник – зброя пролетаріату!

Це мав бути коментар, але так вийшло, що я, як завжди, настрочила величезний текст у відповідь і мені просто жаль скорочувати його, тому буде окремий допис. Та і хочеться прояснити, як я бачу цю ситуацію загалом. Можливо комусь це буде корисно, а можливо мені прояснять всі, що "Юля ти помиляєшся!". Дискусія це завжди чудово!

Без назви-1.jpg

Отже, на мій пост, де я написала про зірваний концерт Жадана з собаками прийшов коментатор із, вже давно не актуальним формулюванням - це не на часі. Сам концерт не в тему, звичайно.

image.png

Так у нас в країні кричать на будь яку проблему чи підняте питання. Не вірите? Зайдіть в інтернет та почитайте коментарі на теми, де підіймається будь яка проблема. Гомофобія/дискримінація будь якої групи людей/проблеми з безхатніми тваринами/мовне питання etc. На все знайдуться ті, хто так чи інакше будуть казати "не на часі".

В мене виникає перше питання, а коли якщо не тепер? Особливо, якщо певні проблеми переносили із року в рік чекаючи той самий момент, а він падлюка така, не настає. Бо умовний Вася із Волосянки вважає, що потрібно робити щось інше. І таких Вась дофігіща. При цьому часто-густо вони просто сидять у себе на дивані, ніхріна не роблять толкового для світу, але всіх вчать як правильно жити, за які теми братись та куди витрачати кошти. Я знаю таких персон особисто, тому це не висосана з пальця інформація, а реальні люди.

Вчи історію! Готуй революцію!
Лишай аудиторію! Виходь на вулицю!

Але тепер давайте розберемо кейс по концертам все-таки. Допис був про нього. Ось він до речі. Ні, я не буду писати, що на певну категорію музикантів чи письменників сьогодні намагаються накласти вето через їхню активну громадянську позицію та по факту зупинити їхню діяльність, як це було колись. Подивимось на це все зі сторони звичайного жителя цієї країни.

Що ми маємо? Пандемія ковіду. Пандемія ковіду в Україні, чорт візьми.
Що ми бачимо? Нам забороняють все через те, що сильно "піклуються" про нас. Піклування спеціально в лапках, тому що, мать вашу, це не воно.

Поясню. Коли нам під соусом піклування забороняють, наприклад, піти в кафе, де є дотримання всіх карантинних вимог, чи в магазинчик біля дому, але при цьому не забороняють роботу певних бізнесів, котрі не вписуються в рамки дозволеного "законами" та не виконують карантинні вимоги - це ГІВНО, а не піклування.

  • 18 годин в плацкарті не передають ковід;
  • будівельні магазини, де з'явився хлібчик та олія, щоб вони працювали, але при цьому ніхто не слідкує, навіть, за масками на обличчях людей - не є небезпечними місцями;
  • маршрутки, де жодного контролю, навіть, за водієм нема - теж не є місцями передачі ковіду;

От тільки на концертах, де 50% заповненості, перевірка температури на вході та вимога бути в масці, є місцем передачі коронавірусної інфекції. Організатори практично рвуть на собі шкіру, щоб провести захід, але їм вставляють палки в колеса!

  • Кафе, де столики далеко одне від одного, а офіціант в масці та рукавицях всі 12 годин своєї зміни - розплідник ковіду;
  • Музей! Музей в який ходить від сили 10 людей на день теж небезпечне місце!

І тому все це заборонено! Тому що ковід до біса розумна хрєнь, котра передається тільки в деяких місцях.

Я багато років працювала в сфері обслуговування і тому мені образливо за своїх колег, котрі не можуть заробити гроші, тому що умовному велюру, який обслуговує нардепів працювати можна, а їм ні. Чи був би у мене заробіток сьогодні? Ні!

Потім я працювала і в сфері продаж, тому мені образливо за тих, хто не може спокійно продати чортові шкарпетки, а блядський епіцентр працює спокійно.

І це @gravitcaper не порохоботські гасла, а реальність. Жадан порохоботом ніколи не був до речі. Хоча, можеш мене записуватм в порохоботи, окей. Я так бачу, що всіх хто більш менш адекватно думає приписують саме в цю категорію людей. Я не проти. Я бодай, маю чисту совість та не голосувала за зелену гниду, котра тупо топить МОЮ країну.

Концерт це не про те, що якийсь умовний один музикант вирішив потусити з фанами, а ще десятки людей, котрі на цьому заробляють гроші для себе та сім'ї. Починаючи з людини, котра створювала дизайн афіши і закінчуючи охороною на концерті, звукооператорами чи, мать його, барменами котрі працюють в клубі.

Особливо хєрово, коли всіляка прокремльовська шваль спокійно виступає, а налаштовані на Україну люди отримують зриви виступів. WTF? Ти звідки @gravitcaper? Ти не бачиш цю хрєнь? Воровайок ніхто не хотів забороняти через ковід, виключно активні люди виступили проти, бо це дно.

Моргенштерна аналогічно ніхто не хотів забороняти через ковід та пандемію, знову ж таки виключно через громадянську позицію людей. Ну бляха. Я маю це пояснювати?

@gravitcaper ти точно з України? Бо якщо ти звідси, то точно живеш дивлячись на світ через рожеві окуляри. Але є одне але! Ці окуляри завжди ламаються всередину. І це точно боляче. Потрібно їх зняти та жити реальним життям. Подивитись на все інакше.

У мене все. Ррррррррраунд! До дискусії запрошую всіх.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments
Ecency