My Gaming Experience for #uagaming

Ну що ж, так як я пропустила челендж минулого тижня пора виправлятись та приймати участь в новому. На цей раз @infa та @teamukraine запропонували розповісти про ігри, подробиці ось тут.
Для початку, щоб розставити всі крапки над «і» необхідно трішки розповісти, взагалі, про те, яке місце ігри посідають в моєму житті та, як відбувалась їх еволюція саме у мене. Ну і, звичайно, так можна зрозуміти і те, які жанри мені більше подобаються. Буду розповідати на прикладі якоїсь одної гри, хоча пробувала їх достатньо.

Well, since I missed the challenge last week, it's time to fix it and take part in the new one. This time @infa and @teamukraine offered to talk about the games, details here.
To begin with, it is necessary to tell a little bit, in general, about the place of the game in my life and how their evolution took place in me. And, of course, so you can understand what genres I like best. I will tell on the example of someone game, although I tried them enough.

spaceinvaders4761338_1920.png

Dendy

Ще в дитинстві, Дід Мороз приніс мені мегу круту на той час ігрову приставку Dendy, котра у мене і досі десь валяться. Правда, не вистачає частини дротів та працюючих джойстиків, але я чітко пам'ятаю, як годинами могла проходити улюблену гру дитинства Супер Маріо. І ні, мої батьки мені не говорили, що таким чином можна зламати телевізор чи стати сліпою 😂

As a child, Santa Claus brought me a mega cool at the time game console Dendy, which I still have somewhere lying around. True, some wires and joysticks are missing, but I clearly remember how my favourite childhood game Super Mario could go for hours. And no, my parents didn't tell me that this way I could break the TV or go blind 😂

FullScreenMario 1594055809025.png

Але час за іграми все ж контролювали. Моя майстерність була на найвищому рівні і я знала всі потаємні проходи та фішки геймплею. А так, як інтернет тоді був відсутній, то всі ці штуки я дізнавалась виключно методом спроб. Звичайно, на Dendy я грала і в інші ігри, але фаворитом була саме одна.

But the time for the games was still controlled. My skill was at the highest level and I knew all the secret passages and gameplay features. And since the Internet was absent then, I learned all these things only by trial and error. Of course, I played other games on Dendy, but my favourite was just one.

Що я змінила би, якби була можливість? / What would I change if I had the opportunity?

Певно єдине, що трішки обурювало, так це, коли ти випрошував касету з новими іграми, там було написано, щось на кшталт "збірник із 1000 ігр", а, насправді, їх там від сили 30 😂

Probably the only thing that was a little outrageous, so when you asked your parents to buy a cassette with new games, it was written, something like "a collection of 1000 games", but, in fact, there are about 30 😂

Sony Play Station

Photo Source - pixabay.com

Під час того, як я працювала на своїй першій роботі вирішила зробити молодшому брату (та і собі, кого я обманюю), подарунок у вигляді ігрової приставки PS2, котру продавали разом із купою дисків.
Фаворитом цієї консолі у нашої сім'ї стала гра GTA Los Santos. Це вам вже не просто рівні в Супер Маріо проходити, тут екшн, різноманітні завдання та можливість прокачати свого персонажа.
Головним плюсом було те, що ти міг зберегти свій ігровий процес і кожен член нашої сім'ї міг зберегти свій прогрес окремо. На Маріо такої можливості не було і тобі кожного разу необхідно було проходити гру з самого початку.

The favourite of this console in our family was the game GTA Los Santos. It's not just a level in Super Mario to pass, here is action, a variety of tasks and the opportunity to pump your character.
The main advantage was that you could save your gameplay and each member of our family could save their progress separately. Mario didn't have that opportunity and you had to play the game from the beginning every time.

Що я змінила би, якби була можливість? / What would I change if I had the opportunity?

Гадаю і в іграх на ПК, і в іграх на різноманітних приставках я б ввела таймер. Тобто в певний момент все ставиться на паузу і продовжити ти можеш тільки через декілька годин, а якщо вже сильно хочеш грати саме в цю секунду - плати. Впевнена у багатьох була схожа проблема, типу ти сідав пограти виключно годинку, а закінчив десь посеред ночі через те, що злипались очі. А вранці ж на роботу вставати.

I think both in PC games and in games on various consoles, I would introduce a timer. That is, at a certain point everything is paused and you can continue only after a few hours, and if you really want to play at this very second - pay. I'm sure many people had a similar problem like you just sat down to play for an hour and ended up somewhere in the middle of the night because your eyes were closed. And in the morning to get up for work.

Ігри на ПК / PC games

Photo Source - pixabay.com

В схожу до GTA гру я грала і, коли отримала свій перший ноутбук. О так, ми дійшли до ігр саме на ПК. Це була Mafia. Щоправда я вже не пам'ятаю яка саме частина, але чітко пам'ятаю, як знову ж таки могла витратити досить багато годин свого життя для проходження нового рівня. І саме через ці рівні я кожного разу поверталась до ігрового процесу, тому що тобі цікаво, що ж буде далі.

I also played a game similar to GTA when I got my first laptop. Oh yes, we got to the games on the PC. It was the Mafia. True, I no longer remember which part, but I clearly remember how, again, I could spend quite a few hours of my life to pass a new level. And it is through these levels that I always return to the gameplay because you are interested in what will happen next.

Що я змінила би, якби була можливість? / What would I change if I had the opportunity?

Якщо ми говоримо про ігри на ПК, то в ідеалі мені не вистачає якихось лайт версій для менш потужних пристроїв. Сильно мене на це все не тягне, але інколи хочеться в щось пограти, проте мій ноутбук не дотягує по певним вимогам, тому останнім часом не пробую в щось грати. Я готова пожертвувати графікою чи ще чимось просто за можливість протестувати все самостійно.

If we are talking about PC games, then ideally I do not have any light versions for less powerful devices. I'm not very attracted to it, but sometimes I want to play something, but my laptop does not meet certain requirements, so lately I do not try to play something. I'm ready to sacrifice graphics or something else just for the opportunity to test everything myself.

Онлайн ігри / Online games

eu2.taongafarm.com_play_laptop 2.png

Я була б не я, якби не почала вбивати вільний час в так званих економічних іграх. Моїм фаворитом була гра, котра доступна в соціальній мережі Вконтакті - "Таонга. Тропічна ферма". Я для цього допису, навіть, відновила доступ до неї, щоб зробити скріншот гри. Там присутні рівні, квести, система рейтингу і так далі, а головною метою ігрового процесу було покращення власної міні ферми.

I wouldn't be me if I didn't start killing free time in so-called economic games. My favourite was the game, which is available on the social network Vkontakte - "Taonga. Tropical Farm". For this post, I even restored access to it to take a screenshot of the game. There are levels, quests, rating system and so on, and the main purpose of the gameplay was to improve your own mini-farm.

Як бачите, найбільше я полюбляю всілякі екшени, а якщо говоримо про якісь симулятори, то для мене важливо, щоб весь процес був зрозумілим одразу. Тому по сьогоднішній день я так і не пробувала всілякі популярні карткові ігри. Вірніше пробувала, але вони мені не зайшли.

As you can see, I like all kinds of action games the most, and if we are talking about some simulators, it is important for me that the whole process was clear at once. So to this day, I have not tried all sorts of popular card games. Rather tried, but they did not come to me.

Що я змінила би, якби була можливість? / What would I change if I had the opportunity?

Я добавила би монетизацію. Все, що можна було зробити в цій грі це витрати власні фіатні кошти для того, щоб придбати якісь бонуси, а от продавати «надлишки» виробництва можливо тільки за ігрову валюту.

I would add monetization. All that could be done in this game is to spend your own fiat money to buy some bonuses, but to sell the "surplus" of production is possible only for the game currency.

Блокчейн ігри / Blockchain games

www.cryptobrewmaster.io_gamelaptop 2.png

Окей, я дібралась і до гри @cryptobrewmaster чим неймовірно задоволена. І це буде певно єдина гра в, котрій не буде пункту про бажані зміни.
Я просто чесно чекаю вихід оновлень та всіх можливостей, котрі заплановані. В ній є те, що мені подобалось в грі «Таонга» - простий та зрозумілий процес, а також приємний інтерфейс. Ну і, звичайно, можливість монетизувати свій час граючи в неї.

Okay, I got to the game @cryptobrewmaster, which I'm incredibly happy with. And this will probably be the only game in which there will be no point about the desired changes.
I'm just honestly waiting for the updates and all the features that are planned. It has what I liked about Taonga - a simple and clear process, as well as a nice interface. And, of course, the opportunity to monetize your time by playing it.

new logo.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency