Щотижневий челенж від @infa та @teamukraine - "Плани на літо"

Всім привіт! Сьогодні неділя субота (запрацювався), і сьгодні завершується щотижневий челенж від @infa та @teamukraine - "Плани на літо", отже і я щось додам до цієї болючої теми)

image.png

фото моє - dji osmo mini - 2019 Rimini, ITA

плани

Перше і саме головне, те що в моїй родині поповнення, і тепер подорожувати так як раніше не вийде, я маяю на увазі в перший рік-два життя нашого маленького героя. Взяти лоукост, бекпек, і поїіхати на вихідні до Праги - майже неможливо. Якщо тільки самому. Але самому якось вже й не прикольно)

image.png

А це ми з дружиною, в минулому році на першому морському відпочинку в Італійському Ріміні

Насправді, не дивлячись на коронакризу КовідЩіт я все ще розраховую полетіти в очікувану відпустку вже втрьох! Це може бути банальний відпочинок десь у Туреччині, а може й в Україні, а може нафіг та поїдемо в улюблену Прагу, адже ми пройшли дуже важкий шлях, і продовжуємо його проходити не для того щоб відмовляти собі в задоволенні! І так мають робити всі! Зважаючи на те, що Український лоукостер SkyUP розпочне свої рейси до Праги, це один з варіантів....

Живемо ж один раз (хоч це і не так)

photo_20200606_174027.jpg

Цього літа вийде перша гра від нашої студії - @cryptobrewmaster, отже найближчі кілька місяців я буду присвячувати маркетингу, розробці та роботою над удосконаленням ігрових механік, економіки ітд нашої гри. У нас безліч планів, ми зробимо КрипптоБроваря єпічною стретегією, що змінить відношення до криптоігор.

Якщо ви не з нами - https://discord.gg/QbHxx6x долучайтеся!

title_2.png

Також я планую працювати над популяризацією спільноти Hive Ua на теріторії України, моя мета 1000 людей в чаті https://t.me/HIVE_UA до кінця літа і спільнота Team Ukraine в ТОП10 спільнот на Хайві!

Тож давайте зробимо це разом?

postdivider.png

title_2.png

Some dev updates

EN: Cryptobrewmaser Pre Soft Launch Pub: Beer Selling Testing
https://www.battlegames.io/hive-181900/@cryptobrewmaster/gvuhxgij

Check out our latest update: beer crafting process testing)
https://www.battlegames.io/hive-171026/@cryptobrewmaster/lupcnejt

Interview 4.png

Consider voting our Witness
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency