Моя найзаповітніша подорож

Традиційний челендж знову має цікаву тему в якій мені є що розповісти. Сподіваюсь це стане закономірністю, а не випадком )))


Насправді, я не дуже люблю далекі мандри, особливо коли мандруєш сам. Довга нудна дорога, тривалі переїзди з поспішними пересадками, пошуки вагону і свого місця, надто нав’язливі чи дратівливі попутники - всі ці фактори значно псують всю красу подорожі. Рятує лише хороша компанія, звісно якщо вона є, а також передчуття нових цікавих вражень.

На жаль, я не так багато подорожую. За своє життя був в малій кількості цікавих місць. Про закордон і говорити годі, навіть до наших найближчих сусідів не їздив. Поки що перетин кордону мені й не сниться. Та й особливої цікавості до ближніх країв нема.

Із усих тих понад двох сотень держав і територіальних одиниць, що існують на Землі я б найбільше хотів побувати в Японії.

(зображення з pexels)

Чому мене манить саме Японія? Тому що це космічна країна з майбутнього. Існує навіть такий вислів:

Європа живе в 21 столітті, Африка в 19, а Японія в 22

Найбільше в Японії мене приваблюють технології, роботизація та їхнє застосування у побутовому житті. Цікаво було б поглянути в живу як те все влаштовано та організовано. Агломерація навколо Токіо є однією з найбільш урбанізованих територій. От і цікаво як на такій відносно невеликій площі живе стільки людей і майже не сваряться між собою. До речі, Японія є однією з найбезпечніших країн світу в плані злочинності. А от потрапити в цунамі чи землетрус не дуже хочеться.

(зображення з pixabay)

Також через значну протяжність із півночі на південь країна отримали й природне різноманіття від тропічних лісів на півдні до холодник засніжених гірських масивів. Всі мабуть бачили оті фото де мавпи гріються в гарячій воді із джерел. Та й рельєф країни переважно гірський. А гори це завжди гарно.

Ще цікавить і самобутня народна культура Японії. Всі оці церемонії, гейші та самураї. Мабуть на це вплинули серіал "Сьогун", фільм "Останній самурай" та різноманітні бойовики про ніндзя, що їх дуже любив дивитись в дитинстві.

Але поки мандрівка входить до розряду нездійсненних мрій. Лише переліт в один бік коштує в районі 12 тисяч гривень. Та й сама Японія не з дешевих. То ж поки залишається лише дивитись японські хроніки Дмитра Комарова і стежити за влогами Дмитра Шамова та Сергія Куваєва на ютубі. І сподіватись, що HIVE коштуватиме 5 доларів ))

#ua #hiveua #uawheretogo

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency