Вітаю в моєму мистецькому блозі, бажаю натхнення та вражень!

Вітаю, шановна спільното!

Мене звати Люба, я в міру радісна людина, що любить навчатися, думати і творити.
Мій блог буде про мистецтво.

Я 15 років займаюся графічним дизайном, навчаюся в 4 класі Київської музичної школи для дорослих ім. Стеценка, граю старовинну музику на багатьох музичних інструментах, співаю український фольклор. Навчалася традиційній музиці в Інституті Мистецтв міста Суракарта, що в Центральній Яві.

DSCF9015.JPG

Багато ліплю, досліджую, як можуть звучати різні форми із глини. Цього року вступила до Львівської Національної академії мистецтв у магістратуру, щоб продовжити та розвинути свої експерименти з керамікою.

DSCF9101.JPG

Здебільшого, найближчим часом публікуватиму враження з Академії. Наше навчання, відкриття, бесіди з викладачами, важливі усвідомлення. В стінах закладу є неймовірна кількість прекрасних творів мистецтва, подарованих випускниками. Оцінені на перегляді, вони лишаються мовчки стояти по коридорах і стелажах, і лиш новачки-студенти звертають увагу на їх красу і потужність. Ба більше — надихаються ними. Буду багато показувати: навчальний процес, майстерні, Львівські закутки, виставки тощо.

DSCF9304.JPG

Буду розповідати про свої відносини з глиною та глазурями. Про те, чи знайшла я ідеальний звук в кераміці, і чи він взагалі можливий.

Отже, буде дякувати за увагу і переходити до справи.
Всім радості!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency