Самостійні експерименти з глазурями та окисами металів.

Друзі-керамісти радили мені ще 7 років тому:
"Роби пробники, зважуй відсоток порошків оксидів та глазурей, записуй".
Я не вірила, адже звикла змішувати фарби "на око".

В кераміці так теж можна, але результат в переважній більшості випадків виходить незадовільний. І це часто демотивує займатись глазурями і змушує задуматись про те, щоб ті глазурі просто купувати.

DSCF9212.JPG

Та ідея з покупкою глазурей не гріла мене. По-перше, вони дорогі, а по-друге, робити їх самостійно — ось справжня майстерність. Врешті таки почала зважувати і рахувати. Все виходить дуже красиве, чарівне! Я не просто винаходжу красиві ефекти, я можу їх повторити за рецептом.

DSCF9194.JPG

Це кілька шарів глазурей: біла з окисом на прозорій з окисом і навпаки, окиси в різних комбінаціях. Щось перемішується між собою гарно, щось ні. І це дуже цікаво аналізувати.
Сідати ввечері за стіл, розкладати пробники і зошит, вмикати лампу і думати.

DSCF9183.JPG

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency