У клюбі були любі танці, які опозорілі меня. 🤡🎪👏

Била одна рабатьонка у мене, шо я три мєсяца раком прастаяв - варив ангар под тракатара.
Када доварив і прікрєпив паслєдній кусок жілєза получів зарплату. Це була пятніца 13-є.
По пятніцах у нас у сєлє в клюбі крутять діскотєку. Ну а я крутой у мєня єть бабло.
Прі клубє єсть генделік он на входє слєва, а дальше танцпол с діжеєм і музикой по лампи ультрафіолєтові с крутящімся шаром із зеркалочєк.
Зашов у кахвешку-гендельочєк, заказав гранчак самагонкі, і хлєбушка занюхать.
Випив залпом. Занюхав і закусів їм. Ну і купив вход на діскарь.
Начав клеїться к малолєткам попідстєнкамі но ані мєня ігнаріровалі утіканіямі на вуліцу, а я є не якийсь там бєгун ганяться, я рєшил брать танцамі сібє тьолачек.
Кароче у мєня єть каронний танєц, я такій пабачив на адин плюс адин на танцах з зіркамі, вродє Чапкіс паказав чи Владіслав Яма уже не помню но помню сам піруетний паказон.
Я начав танцевать как злий гібон-арангутан у період спаріванія под пєсню діджейную "18-ть мнє уже".
Танцую такій і тут опа, і діжей рєзка глушить звук, а в тішінє звучіт - хло-хлоп-хлоп ну тіпа хтось в ладоні хлопає. Всі астанавились і включілі свєт, я тоже астанавився, а хлопаніє і пропало.
Ну нє стоять же так целую ноч, діджей же панімає баблішка заплачані і нада атработать.
Врубає він апять музику в прадалженіє і я потіхоньку набіраю скорость і грацію і тіки начинаю танцивать в одрив, а тут опять музика глушиться на паузу і слишно хлоп і хлоп і хлоп і так сільно.
Всі знов астанавились і включили свєт, я тоже уже злий начінаю ставать роздивляюся, хто там і де може хлопать і кому чито у морду хлопнуть чи шо астається. Всі такі стаять тіпа не знають шо за діла і откудавава, а я как дебіл стаю по центру танцпола і всі панімають, шо то у мой агарод закідушечка така шоб міня дастять і папазоріть.
Я уже настроївся бить рєзкім і не астанавліваться - пралєтєла мисля, шо то проста хатят мєня астанавіть так как я магу усєх їх тьолачек заманіть танцамі к сібє.
Ну включає діджей музончік, і я уже как батарєйка енерджайзер рубаю на всю катушку етім танцем.
А хлопкі уже такіє сільниє, шо даже сільнєє музикі і тут нє відєрживаю я і крічу - вирубай звук щас найду єго, а сам нє астанавліваюся, і тут сітуация.
Музика пропала.
Свєт включений.
Я по центру танцпола і больше нікаго німа там.
Я рухаюся вперьод і назад вродє ну самі панімаєтє.
А звук очень сильний на всю залу хлопає.
Я кручу галавой і панімаю, шо то не десь там хлопає а у мєна мєжду ног.
І у всєх така нєпонятка. Шо за таке відбувається?
А я не астанавлююся і прадалжаю, хачу понять откудава звук і нє бомбу мені підклали яку.
А такий ремня зняв штани упали вмєстє з сімєйками на пол, а я такий рухаюся і віжу шо мої яйца хлоппають то об живот то об задніцу і так сільно і голосно що аж в ушах залажує.
Секунд тридцать всє молча стоялі і смотрєлі на це чудо танцевального жанра, а патом як засміялися як коні якісь.
Я такаго пазора терпіти не зміг і утік в лєс. Десь місяць там жив і не паявлявся на люді.
Патом мене знайшли лісники і сказали шо закрили діскатєку через мене. Пока я не повернуся в сєло то діскотєкі не буде.
Всі мене зауважали. А тьолочки як побачили мої хазяствєні прічандалія то так і клеяться со своїмі пріглашеніями на танці. Но я вже кажу їм - натанцевался.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency