Така жізнь тяжкая, шо може гріби її облєгчать.

121287480_10219770635549926_300664169720757732_n.jpg

Пішов я прагуляться посадками вдоль дарог з нажом в руках.
Я вигляжу канєшно тоже не подарочек, но бабкі утікалі з крікамі.
А я крічу - сюда на, я проста гуляю на, гірібочков на, іщу на закуску на.
А вони мене вже не слишать утікають на дорогу чуть лі не під машини кідаються.

Кароче з галадухі найшов вот такі гріби. Такі красіві стаяли сібє і ждали мене.
Прикіньте, ніхто їх не пабачив. Скільки людей прайшлося і не пабачили.

Думав пажарить іх, але шота мало на жарку.
Рєшив суп сдєлать ну варить їх не знаю як та і немає з чим.

Вирішив пасушить і сухими буду под язик класть і потом розжовувать і наслаждаться закускою послє каждого стопаріка.

Скажу вам по сікрєту, я нє удіржался і кусочек на ноч гризанул, так такі класні сни снилися з голими бабами на какомта морє з бальшими пляжами і пальмамі і жопамі. Даже не хатілося уставать утром.

єслі у когось є ріцептікі вкусні з ними, пішіть. Буду пробавать. Алє только учтітє, їх у мєня мало да і не знаю чи захочеться промінять ваші рецепти на ті сни з голими жопамі у піску.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency