Фактори мотивації співробітників

kariyer1.jpg

Людина мотивується в своєму житті тим, чого їй не вистачає.
А це далеко не гроші ...

До факторів мотивації можуть відноситися професійне навчання і розвиток, робота в сильній команді, цікаві завдання, або просто турбота керівника про співробітника.
Інститутом Геллага було проведено масштабне дослідження, в рамках якого аналізувалися чинники, що впливають на максимальну залученість співробітників в роботу.
В результаті дослідження було визначено, що найбільший вплив на залученість мають відносини співробітника з безпосереднім керівником.

При цьому був сформований список питань, названий "питаннями перевірки якості робочого місця".
При наявності позитивної відповіді у співробітника на ці питання, можна припускати, що створені максимально комфортні умови для розкриття потенціалу співробітника в компанії:

  1. Чи розумію я очікування до результатів моєї роботи?
  2. Чи володію я ресурсами, необхідними для правильного виконання роботи?
  3. Чи зможу я щодня робити те, що вмію найкраще?
  4. Чи отримував я за останні сім днів подяку, або схвалення за хорошу роботу?
  5. Чи є у мене відчуття, що мій безпосередній керівник піклується особисто про мене?
  6. Чи є на роботі людина, яка заохочує моє зростання?
  7. Чи є у мене відчуття, що на роботі рахуються з моєю думкою?
  8. Чи дозволяють завдання і цілі компанії відчувати цінність моєї роботи?
  9. Чи вважають мої колеги своїм обов'язком виконувати роботу якісно?
    10.Чи працює в компанії будь-хто з моїх хороших друзів?
  10. За останні 6 місяців будь-хто із співробітників розмовляв зі мною про мій прогрес?

А чи були у Вас за останній рік можливості для зростання на роботі?
Пишіть у коментарях свої думки з цього приводу...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency