So small and so big. Muscari (Цвітуть гіацинти)

1713183341241-01.jpeg

Для того, щоб побачити велич перших весняних квітів, я присідаю чи встаю на коліна в опиняюсь ніби в іншому у світі. Світі досконалої краси і перемоги життя. Вони такі малі і такі великі водночас...

1713183423026-01.jpeg

1713183361453-01.jpeg

Все так швидко. Наче природа спішить віддати всю красу всіх своїх квітів та дерев перед неминучою катастрофою...
Деякі рослини квітнуть майже на місяць раніше, ніж зазвичай.
Біля алеї сакур у моєму місті натовп людей. А тепер дощі... То ж не знаю, що вдасться побачити і зафіксувати, а що ні.

А днями мені захотілося на кілька хвилин зупинитися і привітатися з синьоокими квітами, назву яких я вкотре забула.
Та інтернет підказує мені аж кілька синонімів. Мускарі, мишачий гіацинт, гадюча цибуля... Ох і фантазія в нашого народу! Квіточки дійсно виростають з цибулин і є багаторічними та досить невибагливими.
Мені дуже подобається цей колір! Такий насичений і глибокий. Але поки що я з тих міських мрійників, які не мають власної земельної ділянки...
Друзі, хто вирощував такі квіти? Діліться фото у коментарях!

1713183281422-01.jpeg

Дякую за ваш візит! 💙💙💙💙💙

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency