Корисні Компютерні ігри. Полювання за золотом в світі Prospectors. Gold mining. Useful Computer Games / UA

IMG_20200712_234410_213.jpg

Привіт друзі. Я вирішила доєднатись до щотижневого челенджу від @infa та @teamukraine - "uagaming"
Яка моя думка та мій досвід в комп'ютерних іграх ?
Скажу відверто, я завжди була проти комп'ютерних ігор, вважаючи що це страшенні крадії часу і погана залежність від речей, які не приносять нічого корисного! Повернусь до тих часів, коли моєму сину було 15 років. Спочатку були ігри на приставці, пізніше всілякі "стрілялки", як я їх називала, а пізніше він захопився грою на гральних автоматах на гроші. Він навіть вкрав гроші у мене, щоб грати далі і це була страшна залежність, від якої рідко ( так говорили психологи) хто зміг вилікуватися. Але , дякуючи Богу, ми змогли звільнитись від цієї пристрасті. Отож ви розумієте, чому я не любила комп'ютерні ігри!
Пройшло багато років. Син почав грати в покер! І це теж мене лякало :) До речі він є зараз одним з найкращих покерних гравців в середовищі програмістів, які влаштовують покерні турніри. Але я продовжувала негативно відноситись до комп'ютерних ігор. Мій чоловік категорично забороняв грати ігри моїм донькам.
Такою була моя думка 15 років тому і вона продовжувала бути такою до 2018 року, поки мій син і його команда не створили гру - економічну стратегію Prospectors. І тоді я зрозуміла, що гра може бути корисною.

IMG_20200712_234429_474.jpg

IMG_20200712_234422_054.jpg

Кілька років важкої наполегливої сконцентрованої праці команди розробників і ось гра запущена і праця лише розпочинається! Тестування і виправлення помилок, постійне активне спілкування в чаті учасників.
Ось пройшов рік і хлопці зрозуміли, що наступний рік їх чекає ще більш наполеглива робота, тому що будь який проект потребує як мінімум 5 років праці, і якщо він вижив , то є шанс що він буде розвиватись і почне приносити дохід.
Нещодавно відбулась закрита скромна вечірка на честь річниці гри Prospectors, яка була в ковбойському стилі. Засновники запросили всіх людей, які якимось чином підтримували їх ідею створити гру і допомагали в її реалізації. І я , як мама і найперший друг, який вболівав і підбадьорював їх, була теж запрошена і раділа за мого сина та його команду.

IMG_20200712_234417_561.jpg

IMG_20200712_234333_731.jpg

IMG_20200712_234426_609.jpg

Я не граю в цю гру, тому що я граю в гру HIVE ))) , і я не маю часу грати інші ігри. Але я в захопленні від цієї економічної стратегії і я розумію, що лише ігри, які розвивають, мають право на життя.
Це продумана багатогранна стратегія віртуального видобування золота, яка переносить учасника в часи ковбоїв на Далекому заході.
Як і в будь якій стратегічний грі, в Рrospectors неможливо заробити без мети і постановки цілей! Це робить її схожою на життя і такі навички є дуже цінними в реальному житті. Під час гри ви розвиваєте вміння бути економістом та стратегом.
Але для того щоб стати лідером, потрібно жити в ній і повністю заглибитись. Там все вирішує час, ти повинен постійно заходити і моніторити ситуацію, інакше тебе обженуть конкуренти! Одному тут ну ніяк не впоратися, тому ви змушені наймати інших гравців на роботу, щоб вони допомагали вам добувати, виробляти і будувати.
Можна грати командою, в такому випадку потрібно грамотно розподілити обов'язки. Гра, як і реальне життя, вимагає сконцентрованості і наполегливості, вчить будувати стосунки в командній роботі. Тому приєднуйтесь до захоплюючого світу Prospectors...

https://prospectors.io?ref=bugavibugavi

IMG_20200712_234346_628.jpg

IMG_20200712_234406_601.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency