А ви боїтесь смерті?

А ви боїтесь смерті?
Особисто я – дуже.
Кожен день я живу із страхом смерті, можливо не так смерті, як страх не втілити всі свої мрії в життя. Через цей страх в мене почали робитися проблеми із здоров'ям, тим самим я роблю собі тільки гірше і все більше приближую себе до цього дня «Х». Мені навіть прийшлося відмовитись від кофеїну, бо серце не хотіло сприймати його, а я так сильно любила каву😖. До речі, ця вся біда почалась тоді, коли почався карантин, точніше місяць після початку карантину. Можливо, воно має якесь відношення до цього, а може просто співпадіння.

Останнім часом я почала займатися трошки йогою, щоб заспокоїтися. Стараюсь бути оптимістом, хоч і не все виходить і знаєте що? Сьогодні я листала сторіс в Інстаграм і мені вибила реклама одного відомого психолога Вероніки про смерть. Вона розказувала, що, якщо ви боїтесь смерті і не можете це виправити, то вам просто треба змиритись з тим. Тобто, ви маєте бути готовим, що ви сьогодні помрете, звучить не дуже, але щось в тому є. Типу ви не будете її боятись, якщо ви будете до неї готові, скажемо так, якщо ви будете дивитись їй в очі. Це трошки страшно і дивно, але я попробую.

Напишіть в коментарях, чи вас спіткала така ж біда і як ви з цим справляєтесь.

смерть.png


ENG

Are you afraid of death?
Personally, I am very.
Every day I live with the fear of death, perhaps not so much by death as by the fear of not fulfilling all my dreams. Because of this fear, I started having health problems, so I'm only getting worse and getting closer to this "X" day. I even had to give up caffeine because my heart didn't want to take it, and I loved coffee so much. By the way, all these troubles began with the beginning of quarantine, more precisely a month after the beginning of quarantine. Maybe it's because of that, or maybe it's just a coincidence.

I've been doing a little yoga lately to calm down. I try to be optimistic, although not everything works out, and you know what? Today I was looking at an Instagram page, and I was knocked out by an advertisement of the famous psychologist Veronica about death. She said that if you are afraid of death and can't fix it, you just have to put up with it. That is, you must be prepared for the fact that you will die today, it does not sound strong, but there is something in it. Like, you won't be afraid of her if you're ready for her, so to speak, if you look her in the eye. It's a little scary and weird, but I'll try.

Write in the comments if you have experienced the same problems and how you deal with them.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency