5 років після закінчення університету / 5 years' graduation anniversary

Телефон вранці нагадав мені, що рівно 5 років тому я отримала диплом Магістра Лінгвістики.
Цілих 5 років! Здавалося б, це було вчора.
Я закінчила Бакалавра у 2014 році, потім вчилася за кордоном протягом року, а потім повернулася в рідний КПІ і отримала тут диплом Магістра.

My phone reminded me this morning that 5 years ago I received a Master's degree in Linguistics.
5 years! Seems like it was yesterday.
I graduated with a Bachelor's degree in 2014, then studied abroad for a year, and then returned to my alma mater, KPI, and received a Master's degree here.

image.png

Можливо, це непопулярна думка, але я дуже вдячна КПІ за свою освіту та можливості, які були мені там надані. Так, звісно, якість освіти в Україні може в чомусь поступатися іноземним вишам, у нас є купа проблем. Недостатнє фінансування для забезпечення сучасних цифрових систем, матеріалів для ресурсів для проведення якісних досліджень, недостатня вмотивованість молодих викладачів, досить нзькі стипендії та багато "совкових" установок (наприклад віра в те, що бездоганна відвідуваність = якість знань, або "конспект рєшає"). Є до чого прискіпуватися. Але мені на цьому шляху зустрілася просто купа неймовірно розумних, професійних та цікавих людей, а моя "корочка" годує мене щодня та продовжує відкривати переді мною нові двері і дотепер.

This may be an unpopular opinion, but I am very grateful to KPI for its education and the opportunities it gave me. Yes, of course, the quality of education in Ukraine may be inferior to foreign universities, we have a lot of problems. Insufficient funding to provide modern digital systems, materials for resources for quality research, insufficient motivation of young teachers, rather low scholarships and many "Soviet" conceptions (for example, the belief that impeccable attendance = quality of knowledge, or "diligent note taking is everything"). There is something to pick on. But on this way I met just a bunch of incredibly smart, professional and interesting people, and my diploma feeds me every day and continues to open new doors for me to this day.

image.png

Згадую ці роки із вдячністю та ностальгічною посмішкою!

I remember these years with gratitude and a nostalgic smile!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency