Перший морозяний ранок

Останніми роками жовтень і навіть листопад є ще досить теплими місяцями. Але цього року перші заморозки настали швидко. Цієї ночі температура опустилася до –4 градусів. Це миттєво вплинуло на природу.

Перше, що я помітив коли прокинувся і поглянув у вікно, це паморозь, яка вкрила все навколо – поля, газони, пустирі. Всюди вся трава вкрита білою памороззю. На мить здалося, що наступила зима.

Друге, вийшовши на двір, я вдихнув незвично холодне повітря. Після літа, яка проминуло якось аж надто швидко, вдихнути морозне повітря якось на мить було навіть дивно.

image.png

Третє, що дуже кинулося в очі – дерева. Вони дуже відчули перші приморозки. Особливо волоський горіх. Це теплолюбива рослина, відтак під впливом морозу він негайно скинув все листя. Буквально протягом години дерево стало голе, а на землі я побачив, що мене чекає багато роботи. Подвір’я треба буде прибирати від цього всього листя :)

image.png

image.png

Сонце, яке виглянуло незабаром, ще не втратило своєї сили. Під його промінням паморозь зникла за лічені хвилини. Сліди нічних заморозків залишилися тільки в тіні.

За кілька годин на дворі і зовсім стало тепло. День видався сонячним і чудовим. Але зима вже про себе нагадала.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency