I'm Anastasia. Nice to meet!

Всім привіт!

IMG-273f61afe8b6323d35739d98da36da6d-V.jpg
Моє ім'я Анастасія і я з України.
Проживаю в найдовшому місті країни, Кривий Ріг. У ньому я виросла, здобула освіту і працюю.

Що можу розповісти про себе? Займаюся дихальними практиками, кардіо і втілюю мрію дитинства в реальність.
З дитинства мріяла мати свій магазин з канцтоварами. Зараз коли розумію, що до чого втілюю в реальність.

IMG_20210428_204646.jpg
Хочу познайомити вас зі своїм домашнім улюбленцем. Звуть його Мурчик.

Також дуже подобається мандрувати. С донечною щорік знайомимось з новим містом країни.
В нас це вже традиція!

Я дужа рада, тому, що на платформі знайшла спільноту , де можу написати на рідній мові.
Сподіваюсь знайду друзів в вашій спільноті.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency