Самопізнання себе через самоаналіз. #fridaypoem

Привіт. Маю певні роздуми для п'ятниці.
З дитинства мене привчали через "не можна", і ставили певні правила поведінки, які я мала виконувати. Іноді ці "не" з'являються в моєму дорослому житті. Рамки, в яких я жила довгий час тримають мене. Тому я проводжу певний аналіз свого життя і власних дій,чому ні? Чому не можна? Чому мене лякає крок у невідомість, і я вкотре рухаюся по заданому з дитинства колу?

20210711_175636.jpg

Виконуючи самоаналіз певного періоду свого життя, я можу визначити методи для подальшого власного саморозвитку. Чи доцільно я використовую свої фізичні сили і емоції для досягнення цілей. Які на шляху були перешкоди, і як я їх додала.

IMG-56e71724987e1d58c4b40499c285b246-V.jpg

Отож, ставлячи цілі і реально визнаючи свої можливості до наближення до бажаного. Я зараз можу сказати, що я наблизилася до мети і отримала навіть більше, ніж очікувалося. Якщо згадати рік, пів року тому, то це надзвичайно великий ріст. Тому мені потрібно набратися терпіння, бо і вода камінь точить, і на все потрібний час.
Я займаюся спортом, слідкую за здоров'ям, постійно навчаюсь і дізнаюся нові для себе речі. Я нарешті подружилася зі собою, полюбила себе. Я отримую величезне задоволення від життя і від усього чим займаюся на даний час. В майбутньому буду розвивати в собі такі якості, як впевненість і сміливість, можливо в дечому і наглість. Побачимо, що з цього вийде

20211004_142922.jpg

Напевно треба було бути менше скромною?
Читати "Отдохни" і "Vogue", а не книжки.
Своєю хизуватися красою автономною,
Й подорожувати в пошуках своєї стежки.

Мені направду треба бути -Сміло!
Й забути тих, кому я не до вподоби,
І всіх тих, хто за моєю спиною шелестіли-
"Дивись, он вона іде, в своїй подобі!"

Мені тоді потрібно було хизуватись
Всім тим, чим мене природа так нагородила.
Красою, розумом і тим, що не сховати
Мені в натовпі людей-
Я ж маю крила!

Лечу думками і словами понад світ,
Спішу тобі подарувати ранки й ночі.
Я крила обпікаю об твій самоцвіт
І розбиваю мрії, коли бачу твої очі.

Мені тоді потрібно бути слабшою за всіх,
Але життя дає все нові сили.
І моїх крил ти відновить не зміг,
І мій вогонь в душі твої бездії вбили.

20211001_124551.jpg

Дякую всім за увагу!
Приєднуйтесь до ініціативи @lilideleopolis під тегом #fridaypoem

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency