Ставлення до мистецтва

Музеі України

Джерело дивиться тут:https://anga.ua/sights/kyivskyi_muzei_zakhidnoho_i_skhidnoho_mystetstva_im_khanenko.html
image.png
Добрий день друзі.
Сьогодні я хочу вам розповісти, як обікрали Україну свої шахраї.

У Києві, навпроти Університету є два музеї, рос міського мистецтва і західного мистецтва. Я часто ходив туди, дивився полотнами митців.
І колекції там були зібрані дуже знамениті:там була зала Шишкіна, Айвазовського, й багато великих митців, картини були гарні, й зустріч з ними була, як свято.
В музеї західного мистецтва теж були дуже гарні полотна і багато унікального посуду і мініскульптур.

Був такий час, що я не приходив до цих музеїв, і я завжди пишався тим, що моя Батьківщина має таке багатство. І ось, коли в мене вже підросли діти, я вирішив навідати ці музеї.
Яке ж було моє здивування, коли я замість моїх улюблених картин, побачив голі стіни, в мене аж похолоділо всередині, немов я загубив щось своє дорогоцінне.
При чому обідрали дуже цінні експонати, ті якими міг пишатися будь-який музей в любій країні.

Таке враження, що люди які вкрали ці картини живуть на луні, й для них немає нічого святого..
Ганьба повинна переслідувати їх, де б вони не були.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency