(UA) Робота роботою, але і хобі ніхто не відміняв!

Я, гадаю, як і більшість людей, іноді замислююсь про те щоб покинути свою роботу і почати займатись чимось іншим. Тим що приносить мені не багато грошей, а багато задоволення, тому що гроші не завжди мають головну роль ( старість, це ти?)))) Звісно це жарт… замислююсь я над цим не іноді, а дуже часто, особливо з приходом в наше життя карантину, бо останнім часом гарні новини і так можна перерахувати на пальцях однієї руки, так ще і кожен день треба вставати та плестись на роботу яка нічого крім ЗП раз на місяць не приносить. Розумію що на комусь карантин відобразився болюче, хтось втратив роботу, а хтось взагалі…. ну ви розумієте, тому і не жаліюсь. Але не зважаючи на відсутність відпустки більше ніж дванадцять місяців, нерезонність планувати своє життя на рік/три/п’ять наперед та взагалі неможливість робити багато з того що робив раніше хочеться хоч якось відчувати шо живеш.

hang-out-party-group-young-people-having-fun-together-carefree-friends-enjoy-leisure-time-out-millennial-street-social-entertainment-night-recreation-style-cartoon-illustration_89224-3736.jpg

посилання на ілюстрацію

Для того щоб зовсім не з’їхати з глузду від цього дорослого життя і існують хобі. В мене це, наприклад, гра на укулеле (ну як хобі.. раз на місяць дістаю з чохла цю гітару-манюню), також полюбляю намалювати щось у Adobe Illustrator по відеозаняттях, ну, і звісно, читання книжок. Якщо з цим в мене ще якось склалось, то з останнім моїм захопленням…ну таке.

Звичайно, на мою думку, найліпші музиканти цього світу мають бути мені вдячні що я в них не відбираю хліб своєю творчістю, але це лише мої скромні роздуми. Якщо спитати у незалежного експерта мій спів він зміг би описати так «наймаштабніше фіаско людства. Навіть той павич з мультика про Мюнхаузена був краще.»

посилання на відео

А от англійці були б більш стриманими у своїх комантарях щодо мого захоплення. Don’t give up your day job, що можна перекласти як – не покидай свою основну роботу. Ніби то і не образили, але все ж таки натякнули що краще не переводити хобі у розділ «заняття що приносить основний прибуток».

"What did you think of my singing, then?" "Er, don't give up the day job!" – «Що скажеш щодо мого співу?» «Нууу.. краще не залишай основну роботу»

I watched your performance at the theater today. My advice is don't give up your day job. - Я бачив як ти виступав у театрі сьогодні. Моя порада – краще б ти поки не звільнявся.

150108170001-no-raise-i-quit-1024x576.png

посилання на ілюстрацію

Зазвичай ідіома використовується у гумористичному сенсі, і не варто ображатись якщо Вам таке скажуть, впевнена що друзі підтримають Вас у будь-якому разі, але, можливо, дійсно, варто спробувати щось інше?))

Дякую що провели час зі мною! Ми ще обов’язково зустрінемось! (можливо навіть на презентації моєї першої пісні))))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency